~Alex~ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Mitt beste/morsomste forum minne er fra en post på CS forumet... Er ikke hver dag man blir kalt "homofjot".. Jeg syntes hvertfall det er et godt eksempel på det "UbRRRe" Cs miljøet "Diskusjon" på Cs forumet Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 :!: husker det så sinnsykt godt! Gode minner! Aldri ledd så mye av en tildels seriøs tråd her på forumet! Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) hehe husker den tråden Endret 1. november 2004 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Takk!! Så arti.. Nå ble dagen endelig bra! fettnubingen ?? Der lo jeg! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Homofjott faktisk :!: Den var ny! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hohoho. CS-spillere i et nøtteskal. (før noen begynner å mase... jeg mener nødvendigvis ikke ALLE CS-spillere). Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Haha! Den tråden ga meg en latter. Har ikke lest noe så gøy på en stund. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hehe, hardcore CS gamere er utrolig morsomme og diskutere med :!: Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Cs geeks er til å bli gal av Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hehe, hardcore CS gamere er utrolig morsomme og diskutere med :!: Alle hardcore CS gamere er ikke 14år vet du. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Alle hardcore CS gamere er ikke 14år vet du. Nei, de bare oppfører seg sånn. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Knakk i to hehe har sett link til den før Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) hehe, der var det visst en "h4rD(0R3-l337" spiller Endret 2. november 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
guezz Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Knakk i to Enn Erstatning?det var en 9800PRO Jeg knakk det når jeg skulle sette det in... :!: Hvordan er det overhode mulig?! Spørsmål: var det slik at agp delen ikke passet i pci delen? Svar: HVA?! jeg satte det i PCI porten ja! Er ikke DOM DA! Nei, du sier ikke det. Dette må være en dårlig spøk... Endret 2. november 2004 av guezz Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Spilte litt cs istad faktisk, etter ikke å ha spilt på 1 måned vel.. Etter jeg døde 3 ganger på rad av noen forbanna nerds så klaska jeg ned console og la inn den enkle men kraftfulle commanden : "exit" Drit kjedelig !!! Men cs: s håper jeg gir meg interesse igjen.. Har jo spilt cs aktivt på internett i flere år, og masse på LAN .. Det var gøy engang i tida.. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 ikke for å være slem, men dagens moral må vel være at veldig mange "Hardcore!!!!!!!111 CS gamere" er dumme... Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Knakk i to hahahaha! :!: Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Mitt beste/morsomste forum minne er fra en post på CS forumet...Er ikke hver dag man blir kalt "homofjot".. Jeg syntes hvertfall det er et godt eksempel på det "UbRRRe" Cs miljøet "Diskusjon" på Cs forumet Fantastisk Cristaaah kunne det med å argumentere. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Dette blir vel den type posten som bare er her for at andre skal kunne se Tråden på forsiden. aka godt kamuflert spam... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå