meastp Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hei! Fant denne siden hvor det står hvordan man skal lage denne kabelen... Det jeg lurer på, er om det er vanskelig å få tak i disse delene, og hvor jeg evt. kan får tak på dem. Sparer jeg mye i forhold til å kjøpe? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Nja. I utlandet går man gjerne til sin lokale Radio Shack, legger delelisten på bordet og går igjen med delene og 20 kroner fattigere. Men med mindre du har en slik butikk i nabolaget så er det neppe verd det. Ved ikke hva en slik Casio kabel koster, men styret med å få tak i delene gjør det neppe lønnsomt. I hvert fall om du skal regne med tida det tar. Og om du har loddebolt osv. Geir Lenke til kommentar
meastp Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 jeg fant dette nettstedet også. Det ser bedre ut, men jeg skjønner ikke så altfor mye av forklaringen.... Finnes disse delene på f.eks elfa.se ? Problemet mitt er egentlig at jeg ikke finner noe sted som har denne kabelen, og derfor blir jeg kanskje nødt til å lage den selv. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Er ute etter samme kabelen men klarer heller ikke å finne den. Tror ikke jeg gidder å lage en selv. Fint om noen vet et sted hvor de selger en sånn kabel Arne Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Dette er jo en superenkel krets. www.elfa.se/no selger alle delene som trengs. Det som kan bli litt stress å få laget er printkortet. Men kretsen er såpass enkel at dere enkelt kan bruke et eksperimentkort og lodde ledninger fra A til B. Frakt/porto koster endel fra elfa..så kan bli dyrt.. Får regne på totalpris + om det er verd bruke tid på. Lykke til Lenke til kommentar
meastp Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Dette er jo en superenkel krets. www.elfa.se/no selger alle delene som trengs. Det som kan bli litt stress å få laget er printkortet. Men kretsen er såpass enkel at dere enkelt kan bruke et eksperimentkort og lodde ledninger fra A til B. Frakt/porto koster endel fra elfa..så kan bli dyrt.. Får regne på totalpris + om det er verd bruke tid på. Lykke til Hvilken av de to "alternativene" mener du? Jeg vet ikke hvor jeg finner delene på elfa.se, jeg har lett... Finnes det butikker i Oslo som selger dette? Hvor mye koster en loddebolt (med enkelt mener du vel at hvem som helst kan klare det? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå