Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Brille- og linsetråden !

Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes jeg var rart, fikk meg linser for litt over en uke siden og jeg gikk med mine hele dagen uten problemer, var bare en deilig følelse av å se bra uansett hvor du så....

Ja, fiksa seg nå. Ved flere anledninger i dag har jeg merket at jeg ikke kjenner dem. Egentlig morro, og fy fader så bedre sidesynnet mitt er. Lettere å se på folk, under "kamuflasje" enn før. Så jeg er storfornøyd...

Lenke til kommentar

kjøpt meg nye briller til 4700 kr :s bare venter at de kommer i posten, det er FCUK-designbriller med ripefrie glass, ved UV-stråling vil glasset blir mørkere og tynne glass som jeg trenger.

greit med linser, men litt stress å ta de av og på.

kan dessværre ikke bruke døgnlinser, blir for tørt.

Lenke til kommentar
Du skulle sett størrelsen på brillene. Hun ser fortsatt dårlig med de også da.

Går det ikke ann å få satt inn en ny linse, eller hva faen det var? Laser kan jo bedre synet hennes en del da...

Hadde en kompis i Bergen med 15, han måtte operere øynene til slutt...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Jeg bruker både linser og briller. Briller når jeg er hjemme, linser når jeg er ute blant folk. Begynte med -0,5 på begge øyne i 9. klasse, da jeg var 15 år. Nå som 21 åring er synet mitt -3.5 på begge øyne.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...