Raste Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Sparer bare litt på nettet, har bestilt gjennom Lensway 2 ganger men jeg er ikke fornøyd med support levering osv. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Skal ordne meg døgnlinser nå, kommer til å bli digg å slippe å måtte huske å ta av linsene hver dag Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er også ikke bra for øyene, vis du vet det!? Fikk vite det av optikern, siden linser er ikke bra for øyene egentlig. Har lyst på det selv, men får ikke lov av optiker. Dem sa at jeg må minst vente et år og se da. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er også ikke bra for øyene, vis du vet det!? Fikk vite det av optikern, siden linser er ikke bra for øyene egentlig. Har lyst på det selv, men får ikke lov av optiker. Dem sa at jeg må minst vente et år og se da. Er klar over at linser ikke er like bra for øynene som briller, men jeg bryr meg ikke så mye om det egentlig. Gjør livet mitt såpass enklere at det får bare være. At døgnlinser ikke er så bra for øynene får også bare være. Gjør livet enda enklere igjen. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg er rimelig nærsynt. Hvor mye koster det å få tak i briller som jeg kan bruke når jeg leser, og kanskje bruke de forøvrig i ny og ne, hos en optiker? Hva anbefaler dere av linser? Engangslinser? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hva anbefaler dere av linser? Engangslinser?Anbefaler endagslinser først, for å få teknikken inn i fingrene. Og så evt. gå over til månedslinser etterpå. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) litt synd å ødelegge måned-linsene ja , ødela 4 stk linser, men fikk 2 gratis fra specsavers, var heldig der. så begynn med engangslinser først ja. dette skjedde når jeg begynte med linser. nå går det bra med månedlinser. Endret 22. oktober 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har -1.75 på begge øya, ikke no skjeve hornhinner Trenger Briller/Linser når jeg skal kjøre så prøver å venne meg til linser nå. Første dagen med linser i dag Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Lykke til! Er uvant med linser de første dagene. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 jepp, litt uvant til å begynne med, men du venner deg til det Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Men har dere linsebrukere noen gode råd får å se om den er riktig vei? Syns det er litt vanskelig. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er formen når den ligger på fingen som en skål (se fra siden (i profil)) er den rett vei. Likner den mer på en talerk er den feil vei. Linsen vil også lettere "vandre" på øyet om du tar den på feil vei. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hei alle sammen, har skjeve hornhinner og jeg har ett sånn "brillekort" der står det at jeg har +0.75 på begge øynene. -0.50 CYL på høyre og -0.25 CYL på venstre AXE på høyre 30 og AXE på venstre 135 Så jeg lurte bare på om jeg kunne hatt linser ?? Og hvor mye det da ville ha kostet meg .. Endret 28. oktober 2007 av Xarus Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Er det noe vits da? Er jo knapt svaksynt du Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ja, det var jo knapt svaktsynt. Jeg har 2.50 og mange kaller det lite. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Er det noe vits da? Er jo knapt svaksynt du Ja, vet.. Men de skjeve hornhinnene er plagsomme. Gjør meg trøtt og ufokusert hele tiden.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Vet ikke om jeg har skjeve hornhinner selv om jeg blir ufokusert iblant . Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Vet ikke om jeg har skjeve hornhinner selv om jeg blir ufokusert iblant . Tror ikke du skjønne hva jeg prøver å si jeg... http://www.brillehuset.com/astigmat.htm Når jeg fokuserer blikket, blir jeg sliten og for vondt i hodet... Endret 28. oktober 2007 av Xarus Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Seff skjønte jeg det, les. Jeg skrev at jeg kanskje hadde skjeve hornhinner å!! Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Seff skjønte jeg det, les. Jeg skrev at jeg kanskje hadde skjeve hornhinner å!! Okey:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå