dask Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hadde ikke tid til å lete gjennom alle sidene her.. men er det noen som vet hvor man kan kjøpe heldekkende linser.. altså linser som dekker hele øyet... anyone? Mvh Dask Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 I følge min optiker finnes det ikke. Eneste måten å dekke selve pupillen er å kjøre på med sprit-tusj etc. men på eget ansvar Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det må svi no inni helvete hvis noen prøver seg på det Lenke til kommentar
dask Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 I følge min optiker finnes det ikke.Eneste måten å dekke selve pupillen er å kjøre på med sprit-tusj etc. men på eget ansvar 9304785[/snapback] Har du sett Underworld.. ? Når han fyren blir blanding av Vampyr å Vareulv.. Da er øynene helt svarte... slike linser tenker jeg på... Lenke til kommentar
dask Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg fant jeg fant.. http://www.lensquest.com/la/product/list.asp?catid=10891 Dette er hva jeg tenkte på.. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Alle linsene der er jo svarte i midten(unntatt 1 stk), og siden pupillen er svart betyr det at dem ikke er farga der Men så vidt jeg vet kan du ikke få linser som er heldekkende blå etc. Den eneste som har farge over pupiller er lyse hvit, tror synet går til helvete hvis det er noen sterkere farger der, greier ikke se gjennom linsa. Endret 17. august 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Noen som har noen tips til hvordan jeg skal klare å sette på linser uten å måtte stå i 15 minutter for hver gang? Fikk det til hos optikeren, men med engang jeg kom hjem så gikk alt til helvette. Har måttet kaste 2 par dagslinser jeg fikk hos optikeren fordi jeg mistet den ene, og jeg hadde ikke tid til å ta den ny pakken jeg åpnet på. Lenke til kommentar
dask Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 hehehe... tror at alle har vært samme plass som du har vært... Kan ikke si noe annet enn at øvelse gjør mester... Det vet jeg alt om.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 om litt trenger du ikke bruke speil en gang (i nødstilfeller da ) Så gi det et halvt år så går det fort som faen, bruker et halvt min total maks. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Bruker briller og det har jeg gjort i et år nå. Prøvde meg først med linser, men jeg har for store øyelokk, så det funka ikke. I starten var jeg redd for hva folk ville si, men det gikk bedre etter hvert. Det er bare de første dagene som er verst. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Har ikke orket å lese igjennom hele tråden, men lurer enkelt og greit på om det lønner seg og om det er sikkert å kjøpe linsene sine på nettet? Bruker i dag -1.00 på begge øynene, men det koster en del å kjøpe hos optikkeren. Noen som anbefaler noen nettbutikker? Forresten en ting til. Kan man bytte merker alt ettersom? Jeg bruker i dag synsams "Eye Q One-Day" linser, kan jeg bytte til andre merker da? Mulig jeg spør dumt, men orker ikke dra innom optikkeren Endret 20. august 2007 av Magnusha Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Har ca minus 4 på begge øynene og ikke kjeve hornhinner. Bruker briller nå, men begynner med linser på torsdag . Lenke til kommentar
ppppppptttttttt Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Wow... Var hos optikkeren på fredag, da jeg har klaget på vondt i hodet osv. har alltid sett helt perfekt, og vært glad med det. Så fant jeg ut at jeg var litt langsynt og hadde skeive hornhinner.... Ikke så mye at det er veldig stress, men må ha noen briller som jeg kan bruke til lesing og data osv. Har ikke kjøpt noen briller ennå, da jeg virkelig ikke finner noen jeg liker godt. Men det er vel sikkert mest en tilvenningssak... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jepp er nok det, vil du ha usynlige får du med titaninnfatning de koster mye, hvis ikke kan jo markerte være stilige. Pass på at skifte av glass er billig, noen briller er forbanna dyre å skifte glass i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hva koster det for en synstest hos brilleland egentlig? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har brukt briller i ca en mnd. nå, og har blitt veldig glad i de. Var heller ikke nervøs for folks reaksjoner, sikkert fordi jeg synes jeg kler de og trives med de. Hurra for briller! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg hadde -0.80, men nå kjenner jeg at jeg har svekket. Brillene mine som jeg ikke bruker mye, ser jeg så vidt med ( ser jo litt da ). Jeg bruker sjelden brillene mine utenom på kvelden når jeg ser på TV, jeg liker egentlig ikke å gå med briller. Har lyst på å skaffe meg Døgne-rundt-linser, kan alle folk få det? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg hadde -0.80, men nå kjenner jeg at jeg har svekket. Brillene mine som jeg ikke bruker mye, ser jeg så vidt med ( ser jo litt da ). Jeg bruker sjelden brillene mine utenom på kvelden når jeg ser på TV, jeg liker egentlig ikke å gå med briller.Har lyst på å skaffe meg Døgne-rundt-linser, kan alle folk få det? 9340277[/snapback] -0.80 bare? Du burde jo se temmelig klart da?Jeg har -4.25 på mine øyne og jeg ser dårlig ^^ Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 + 4.7 på venstre øye og 5.1 på høyre. (Eller omvendt, husker ikke). Har også litt skjeve hornhinner, siden jeg kan sjegle på kommando. lol. Men dette holder altså brillene mine i sjakk da. Vurderer å skaffe meg linser til å bruke på fotballtrening/kamper. Men er ikke linser noe som man må bruke regelmessig for å lære seg til å bruke det? Kommer ALLTID til å gå med briller. Meg uten briller er ikke meg. Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hva koster det for en synstest hos brilleland egentlig? 9331437[/snapback] Kostet meg 300-400+ kr hos synsam, regner med det ligger på det samme prisnivået. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå