F-r-e-d-r-i-k Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Vel til samme pris som den her får du Whitebox sin CL1557. Det er AKKURAT samme pc som Siemensen når det kommer til utseende bortsett fra fargen. I tillegg får du MYE bedre specs. Eneste minus er at den kommer uten XP, men det synes jeg det er verdt å betale 1300,- kroner for. LINK Edit: Fiksa linken... Edit2: Ser at andre var før meg, men dette tilbudet inkuderer DVD brenner Endret 2. november 2004 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hm.. står i spesifikasjonene til CL1557 at det bare er dvd/cdrw combo da? Mens på itavisen.no-lista står den oppført med dvd-brenner til samme prisen! Hva er detta for noe? Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg kjøpte denne maskinen for 3 uker siden til 11.000 . så tilbudet på komplett er jo meget bra. Mine erfaringer : På plussiden Meget stillegående Batterilevetid i hvertfall over 4 timer Brukbart utstyrt Trådløst nettverkskort fungerer bra XP pro, antivirus, samt lightutgave av Nero 6.0 medfølger Fungerer til alt bortsett fra spilling Negativt Tastaturet kunne vært bedre (litt flisespikkeri kanskje) Grei nok skjerm, men hadde foretrukket høyere oppløsning Konklusjonen er for min del absolutt godkjent, kan ikke se at du kan finne noe bedre for kr. 10.000,- Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Trodde vi var enige om at CL1557 var bedre enn v2000 på komplett? Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Er jo enig i at CL1557 på Whitebox er meeeget bra og jeg hadde nok kjøpt denne maskinen hvis Netshop eller Komplett hadde stått som selger. Prisen inklusive XP Pro og mva er jo på kr. 11.500,-. Det er jo endel over FS`en. MEN på den andre siden så utgjør jo skjermkortet, bedre skjerm og kjappere cpu mere i kroner og øre enn kr. 1.500,- som er differansen. Uansett, vi kan vel være enige om at begge tilbudene er gode Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Den kan jeg være med på! Lenke til kommentar
mamort Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Først, kommentaren om pekepinnen var selvsagt om dette var viktig for deg. (Pekepinne er 10x bedre (mer presist) enn plate imo) Vil kanskje påstå at maskinene fra Fujitsu Siemens er mer solide, mindre "plastic fantastic" enn whitebox, tundra, osv. Så ikke gjennom specs, men synes du burde gå for 1400x1050 oppløsning... Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Kort oppsummet hva Whitebox leverer i tillegg til komplett for den nette sum av 1500. - Bedre CPU - Bedre skjermkort - DVD-brenner - Bæreveske Hadde ikke vært i tvil... Lenke til kommentar
Triceratops Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Kort oppsummet hva Whitebox leverer i tillegg til komplett for den nette sum av 1500. - Bedre CPU - Bedre skjermkort - DVD-brenner - Bæreveske Hadde ikke vært i tvil... Amilo har også DVD-brenner... Bråker Whiteboxen forresten? Amiloen lager knapt en lyd på lesesalen Endret 2. november 2004 av Triceratops Lenke til kommentar
EyeLid Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 denne 1557 kassa (Aopen vel?), er den mer blåvoilett/sølv som Tundra og sort/sølv fra Siemens eller Whitebox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå