Gå til innhold

Ny bærbar pc, vurderer komplett ukens tilbud!

akira7

Anbefalte innlegg

Komplett har Fujitsu Siemens Amilo Pro V2000 på ukens tilbud til 9995,-, ser at den er veldig kraftig maskin og vurderer sterk å kjøpe den.

60gb på en bærbar holder for meg i massevis og prisen er jeg fornøyd med, siden det er en Pentium Centrino 1,5 (noe som tilsvarer P4 2,4 ghz?)

Noen som har erfaring med den?

Fujitsu Siemens Amilo Pro V2000

Endret av NiwT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikkert en grei maskin det der.

Noen minus:

- Integrert grafikk kort (= ikke spill)

- Ikke pekepinne

- Litt tung...

Det blir nesten som å si at nesten alle bærbare har minus fordi de ikke har pekepinne. Det er ikke så mange bærbare som har pekepinne. Vil du ha det så må du kjøpe noe dyrt.

Lenke til kommentar

Vurderer denne maskinen selv. Eneste jeg ser på som negativt er oppløsningen på skjermen? Vet ikke om dette er noe jeg vil se engang, men ser folk anbefaller 1400x1050? Hva mener dere? Er det noen som vet om det er utskiftbart batteri på den? Er forsåvidt det eneste jeg har å "utsette" på den.

Lenke til kommentar

Kikket på den whiteboxen, så jo veldig bra ut etter det jeg kan bedømme, men har gode erfaringer med å handle hos komplett.no, åssen er kundeservicen hos whitebox i forhold? Leveringstid og slikt?

Åssen er kvalitetsfølelsen på fujitsuen forresten, noen som vet?

Endret av Bullit
Lenke til kommentar
At de ser helt like ut.

hehe dette var vel det mest meningsløse innlegget i denne tråden. Begge ser vel ut som bærbare PC'er men utover det så ser jeg ikke den helt store likheten :hmm:

Jeg burde nok ha lagd til at jeg svarte mest på bullit sitt spørsmål, om hvordan kvaliteten er på FS'en. :)

Endret av HoLy_CoW
Lenke til kommentar

Har FS amilo v2000 pro, men utgaven som kun har 256mb minne og cd-brenner (ikke dvd-brenner). I tillegg har versjonen min celeron prosessor, mens den du ser på har pentium prosessor (begge dela er centrino-teknologi). Bortsett fra det er de to pc'ene ganske så identiske.

Jeg er veldig fornøyd med pc'en! Den er meget stillegående, og har god batteritid, kanskje et lite minus for skjermen som har maks oppløsning 1024*768, ellers er den super!

Lenke til kommentar

Lite spørsmål til, Den Fs maskinen komplett.no averterer, den har den "nye" type prosessoren ikke sant? Altså stillegående og strømvennlige? Tenker da i forhold til min HP som har celeron 2,8 prosessor som støyer endel. For meg er det veldig viktig med så absolutt så lite støy som mulig fra laptoppen, da jeg dette har begynt å gå meg lett på nervene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...