akira7 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Komplett har Fujitsu Siemens Amilo Pro V2000 på ukens tilbud til 9995,-, ser at den er veldig kraftig maskin og vurderer sterk å kjøpe den. 60gb på en bærbar holder for meg i massevis og prisen er jeg fornøyd med, siden det er en Pentium Centrino 1,5 (noe som tilsvarer P4 2,4 ghz?) Noen som har erfaring med den? Fujitsu Siemens Amilo Pro V2000 Endret 1. november 2004 av NiwT Lenke til kommentar
mamort Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Sikkert en grei maskin det der. Noen minus: - Integrert grafikk kort (= ikke spill) - Ikke pekepinne - Litt tung... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Sikkert en grei maskin det der.Noen minus: - Integrert grafikk kort (= ikke spill) - Ikke pekepinne - Litt tung... Det blir nesten som å si at nesten alle bærbare har minus fordi de ikke har pekepinne. Det er ikke så mange bærbare som har pekepinne. Vil du ha det så må du kjøpe noe dyrt. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Hva er pekepinne? Lenke til kommentar
Tored Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) hehe Fatter ikke hvorfor det skulle vært pekepinne.. det hører fortiden til! Pekepinne er en slik en di hadde på tastaturet, og fremdeles har på tastaturet til noen bærbare maskiner (IBM). Den røde flekken rett under "G" og "H" http://www.yesky.com/20030409/ibm_030408_t4033_969.jpg Forøverig ett ufattelig bra tilbud syns nå jeg. Endret 1. november 2004 av Tored Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg foretrekker faktisk pekepinne framfor touchpad. Kanskje jeg er gammeldags? Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Vurderer denne maskinen selv. Eneste jeg ser på som negativt er oppløsningen på skjermen? Vet ikke om dette er noe jeg vil se engang, men ser folk anbefaller 1400x1050? Hva mener dere? Er det noen som vet om det er utskiftbart batteri på den? Er forsåvidt det eneste jeg har å "utsette" på den. Lenke til kommentar
011338 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) se på tilbudet her...whitebox...får mye bedre specs enn FS Amilo og i samme prisklasse! Endret 2. november 2004 av 011338 Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Kikket på den whiteboxen, så jo veldig bra ut etter det jeg kan bedømme, men har gode erfaringer med å handle hos komplett.no, åssen er kundeservicen hos whitebox i forhold? Leveringstid og slikt? Åssen er kvalitetsfølelsen på fujitsuen forresten, noen som vet? Endret 2. november 2004 av Bullit Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Søk på whitebox her så finner du mange emner om åssen whitebox er. Noen fornøyde, og noen som ikke er fullt så fornøyde. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Lest igjennom litt tråder om whitebox, og for min del går jeg nok for komplett.no sitt tilbud, da leveringstid og kundeservice er veldig viktig for meg. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Den på whitebox og FS'en er den samme. (selve PC'en, ikke innholdet) Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Den på whitebox og FS'en er den samme. (selve PC'en, ikke innholdet) Hæ? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 At de ser helt like ut. Lenke til kommentar
Spook Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 At de ser helt like ut. hehe dette var vel det mest meningsløse innlegget i denne tråden. Begge ser vel ut som bærbare PC'er men utover det så ser jeg ikke den helt store likheten Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) At de ser helt like ut. hehe dette var vel det mest meningsløse innlegget i denne tråden. Begge ser vel ut som bærbare PC'er men utover det så ser jeg ikke den helt store likheten Jeg burde nok ha lagd til at jeg svarte mest på bullit sitt spørsmål, om hvordan kvaliteten er på FS'en. Endret 2. november 2004 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
Zattaxu Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har FS amilo v2000 pro, men utgaven som kun har 256mb minne og cd-brenner (ikke dvd-brenner). I tillegg har versjonen min celeron prosessor, mens den du ser på har pentium prosessor (begge dela er centrino-teknologi). Bortsett fra det er de to pc'ene ganske så identiske. Jeg er veldig fornøyd med pc'en! Den er meget stillegående, og har god batteritid, kanskje et lite minus for skjermen som har maks oppløsning 1024*768, ellers er den super! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Da vurderer kanskje jeg for den, men leter forsatt etter andre gode bærbare pc'er.. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Lite spørsmål til, Den Fs maskinen komplett.no averterer, den har den "nye" type prosessoren ikke sant? Altså stillegående og strømvennlige? Tenker da i forhold til min HP som har celeron 2,8 prosessor som støyer endel. For meg er det veldig viktig med så absolutt så lite støy som mulig fra laptoppen, da jeg dette har begynt å gå meg lett på nervene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå