mushi Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 har et diabolic tower. fett som faen, men et lite problem: det grønne innsuget midt på døra. skulle hatt det en annen farge eller tatt det helt av (er klar over at det bare er å skru av, men har ikke lyst.). toweret er grønt foran, men har rosa lys inni.. noen som har noen erfaringer eller råd hadde det vært fint. kanskje lakke det med billakk? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 jeg syns du bør modde et kabinett selv da får du d du vil... Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) har du en link? Endret 2. november 2004 av Tonickup Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 har du en link? http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet848.htm Plastic fantastic Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 det var dritstygt modd heller selv Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) har du en link? http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet848.htm Plastic fantastic .....edit..... slettet noe... Du kan vel lakke det rosa, eller i en annen farge. Er det sterkt farget? Ellers kunne du jo bare brukt en rød (rosa) LED-vifte... Endret 2. november 2004 av LOZER Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 er ikke så veldig sterkt farga. bare det at det synes så mye.. er støvfilter så greit å ha. Lenke til kommentar
Fjellape Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 det var dritstygtmodd heller selv Enig Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 at det går an og lage så stygge kabinett Lian-li all the way Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Fy faen, det er 4 her som bare har sakt: det der var stygt, mod selv etc, han har allerede kjøpt det! Og folk trenger ikke like det samme som deg, tenkt hvis alle tenkte som deg, da hadde verden vært kjedelig! Btw jeg er ikke en av de som synes det er pent, men det bryr ikke meg, ekke jeg som me så på det! Du kan vel lakke det, sykt dumt spørsmål, lakk! Det er lett som en plett. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 jaja hvis han alerede har kjøpt det så beklager jeg. men husk at selv om det er klussa til med masse greier så er det alldtid muligheter for mer modding. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 har et diabolic tower. fett som faen En fysisk umulighet :!: Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 har et diabolic tower. fett som faen En fysisk umulighet :!: :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 bare noen ting jeg må klare opp i: 1. Jeg har allerede kjøpt det, og ikke tenkt å kjøpe nytt bare fordi en gjeng lian li-nerder ikke liker det. 2. JEG liker toweret mitt. trodde det var poenget. 3. Mushi = jente Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 bare noen ting jeg må klare opp i: 1. Jeg har allerede kjøpt det, og ikke tenkt å kjøpe nytt bare fordi en gjeng lian li-nerder ikke liker det. 2. JEG liker toweret mitt. trodde det var poenget. 3. Mushi = jente 3078207[/snapback] Ja, og vi er alle glade i Mushi Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 at det går an og lage så stygge kabinett Lian-li all the way 3061654[/snapback] Var jo ikke sygt i det hele tatt Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Konseptet er fett, men utførelsen er en smule svak Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 bare meg eller er dette en kjempebump fra 2004? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Oisann, sant det. WheelMan_92 Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Syns kabinettet var tøft, samme det om det er plastikk eller ikke. Kan ikke skjønne hvorfor syns plastikk er så forferdlig ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå