NeX Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Går det an og bruke min Linksys WRT54G som en vanlig hub/switch? har lyst å koble 2 pc'er sammen ved denne trådløse routeren og dele internet fra den ene pcen til den andre. Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Ja, det skulle gå greit i følge produsenten har den en 4 port switch. Aktiver DHCP og bruk den som gateway. Du kan også bruke trådløs om du ønsker det. Endret 1. november 2004 av pkalle Lenke til kommentar
NeX Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Det var lettere sagt enn gjort.. Jeg har satt opp internet på den ene(denne) pcen som er koblet til med trådløst nettverkskort til routeren. Jeg kjører den på gateway og har dhcp aktivert. finner den andre pcen og den finner denne pcen. Jeg har delt internett på denne men får ikke den andre til å komme på internet. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvorfor dele nettet mellom pc-ene når du har router? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Er du sikker på at du ikke bruker ispns dhcp? men om du får utdelt to adresser (du sier jo at du har kontakt) skulle jo det være greit? Siden den ene pcen kommer på nett og kan komunisere med pc som ikke kommer på nett kan ikke den ha fått apipa heller Sjekk ip adressen på begge pcene om de har fått korekte ip-subb av routern din. Endret 1. november 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå