værdama Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 hei, ja topic sier det meste. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ja. Men hvis du liker bilspill så kommer jo GT4 om ikke så alt for lenge. Da har du jo ps2en til det og. Lenke til kommentar
Christopher* Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg og vurderer det men det eneste er at grafikken til ps2 suger vilt Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) men grafikken spiller liten rolle i grunn.. for 10 år siden satt jeg foran pcen hjemme og spilte wing commander. I dag er det elendig grafikk, men fyttirakkeren hvor gøy jeg hadde det.. Grafikken på ps2 er ikke SÅ elendig... oki, så kan du ikke se forskjell på en rotte og en mus på 2-3 meters avstand på en ps2, men er det det viktigste? Grafikken er egentlig mer enn god nok, litt kantete, men den er faktisk bra for å være en gammel maskin med kun 300mhz.. Og når alternativet er å ikke spille gta på et helt år, og ikke får spille gran turismo 3 & 4 i det hele tatt, så er vel det et lett valg? Dessuten er ikke en ps2 så voldsomt dyrt. Koster jo ikke mer enn 1500 spenn for den nye tynne maskinen. edit: oi.. litt off topic her menmen... Ble overrasket når jeg søkte litt på wing commander. tok det navnet fra "the top of my head".. må jo være 13 år siden jeg spilte det, det kom jo ut i 1991. Tenkte forresten på wing commander II; vengeance of kilrathi. Føler meg litt gammal her nå, selv om jeg bare var 9 i 1991.. Endret 1. november 2004 av Musty Lenke til kommentar
Christopher* Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 1400 på elkjøp Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 1400 på elkjøp Koster jo ikke mer enn 1500 spenn for den nye tynne maskinen. spaceworld har jeg hørt selger den for 1499, derfor skrev jeg at den ikke koster MER enn 1500... Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvis du ikke har dvd-spiller fra før er jo det kjekkt. Lenke til kommentar
Ninja Panda Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 som førstemann sa...hvis du liker bilspill så må du nesten ha GT4... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg og vurderer det men det eneste er at grafikken til ps2 suger vilt Grafikken suger ikke "vilt". Det er en ekstrem overdrivelse. Grafikken er ikke veldig pen, men den er god sånn (g)jevnt over. Bare ta en titt på diverse screenshots. Dessuten, som tidligere nevnt, grafikken er underordnet. Det blir bokstavelig talt alt for overfladisk å kun se på grafikken. Se bare på Doom III - det ble jo en flopp. Far Cry ble også hypet voldtsomt opp pga grafikken, men spillet er i virkeligheten ikke mer enn et OK spill. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 1400 på elkjøp Koster jo ikke mer enn 1500 spenn for den nye tynne maskinen. spaceworld har jeg hørt selger den for 1499, derfor skrev jeg at den ikke koster MER enn 1500... er den ute? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 1400 på elkjøp Koster jo ikke mer enn 1500 spenn for den nye tynne maskinen. spaceworld har jeg hørt selger den for 1499, derfor skrev jeg at den ikke koster MER enn 1500... 1399 på expert og da mener jeg den nye ps2 som er 75% mindre og med innebygd nettverksadapter. den er sinnsykt liten, trodde nesten ikke at den var ekte da jeg så den første gangen på jobben.. vel, hvis du er helt frelst så kjøp deg den, men en ting: spilleren er på tilbud de første ukene så bestem deg kjapt! Lenke til kommentar
duda Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 hvis grafikken er det eneste du er ute etter, så bør du nok bare holde deg til PC. Du kommer nok til å ha det moro med en ps2. GTA er jo nevnt, GT4, MGS 3. trenger vel ikke si noe mer. disse 3 spillene er alene verdt en ps2. PSTwo er ute ja. Kom vel offisielt ut idag, men er noen som har hatt det før dager. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 hvis grafikken er det eneste du er ute etter, så bør du nok bare holde deg til PC. Du kommer nok til å ha det moro med en ps2. GTA er jo nevnt, GT4, MGS 3. trenger vel ikke si noe mer. disse 3 spillene er alene verdt en ps2. PSTwo er ute ja. Kom vel offisielt ut idag, men er noen som har hatt det før dager. kult, så da kan jeg ta meg en tur på expert og elkjøp i morgen og håpe på at de har den inne.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Tja, jeg kjøpte vel egentilg min PS2 bare for GTA3 når det kom ut, så å kjøpe en PS2 kun for San Andreas er ikke dumt det. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 jeg har tenkt å kjøpe den nye PS2 jeg og, noen andre bra spill som snart kommer ut? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 jeg har tenkt å kjøpe den nye PS2 jeg og, noen andre bra spill som snart kommer ut? Gran turismo 4 kommer vell snart ut... bare det er verdt en ny ps2! Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Forresten. I japan er de i harnisk over den nye PSTwo. Fordi den siste utgaven av et eller annet rollespill krever tilgang til HDen som Sony lanserte. Dessuten kan du få tak i HDloader på de gamle og sette inn en 120gB HD for å legge spill inn på HDn. Da går det fort å loade du skal jeg si deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå