Bandidos-Pelle Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) INFO: Kortfilmen handler om en gutt som blir frastjålet sin iPod (relativt irrelevant hva som blir frastjålet, egentlig), og det handler om sinne, depping og ubesluttsomhet. Plakat: Trykk her for å se plakaten til filmen. Screenshots: Lengde: 3:43 Størrelse/format: 8,33 MB/.wmv LINK: Trykk her for å se filmen! Så, lurer på om folk har noen kommentarer til filmen. Endret 5. november 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Jola Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Vil ikke si at dette er noen film som ga meg noe. Handlingen var rett og slett for lite spennende, det skjedde for lite, og det var alt for usammenhengende. Historien blir kanskje litt tynn? Dere forteller den også noe uklart. Når for eksempel tyven rapper hva det nå er fra den hovedpersonen (hvis jeg forstår det riktig), så bygger dere ikke opp noe spenning i det hele tatt. Heller ikke senere. For eksempel på slutten. Skuespillet virker også lite overbevisende. Filmteknisk har dere forbedret dere i hvertfall litt når det gjelder vinkelbruk, men savner fortsatt litt mer spenning her også. Lange klipp blir ofte rett og slett kjedelig, for ikke å si amatørmessig. Ville anbefale dere, særlig i actionscener, å øke klippfrekvensen enda mer, for å få mer actionpreget "look". Når dere skal filme nattscener kan det være fornuftig å filme mens det er fremdeles er lyst, for så å endre kontraster og fragemetning senere, i stedet for å filme det når det er så mørkt at kameraet får problemer med å fokusere. Lyd er en annen ting dere må jobbe med. Med all støyen fra bilene i åpningsklippet burde dere i hvertfall fade inn lyden. Særlig når det gjelder musikk også, fade det inn, og fade det i hvertfall ut. Dere kan ikke bare plutselig kutte musikken. Forsøk også å tilpasse musikken bedre. Det virker på meg som dere i mange filmer bare har med musikk fordi dere liker musikken. Husk at musikk er et veldig virkningsfullt virkemiddel som må brukes med forsiktighet. Vil anbefale dere å bruke lengre tid på hver film. Planlegg bedre, bruk lengre tid på opptak osv. Sier ikke dette for å være drittsekk, men ber dere om kommentarer så skal dere få det:) Må til slutt si at jeg syns dette er en god forbedring fra deres tidligere filmer på mange områder. Fortsett denne utviklingen. jola Endret 2. november 2004 av Jola Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Altså, denne filmene var jo litt bedre enn de andre "tulle" filmene dere har laget ihvertfall..! Men hvor viktig er det å nevne etternavnet mitt 4 ganger? Neida, vet det er en plass i oslo som heter Smestad.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå