RayBay Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hei... Har noen VHS`r som jeg gjerne ville hatt på pc`n, redigere de osv.. Noen som vet hva slags utstyr jeg trenger? Mvh Kjetil Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Har du et digitalkamera med Analog inn så burde det holde... Om ikke kan du vel kjøpe deg et Tvkort for å føre det inn på pc'n... Edit: er en annen tråd åpen du kan lese i her. Endret 1. november 2004 av and_mit Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 eivisa:Kjør det gjennom et dv kamera til pc, så blir det digitalisert! Du trenger ikke kassett i dv kameraet. Hvordan skal vhs spilleren kobles til dv kamera å så til pc`n ? Mvh Kjetil Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Om du har et slik kamera så er det vel med kabler, og instruksjonsbok som viser det på akkurat ditt kamera... Jeg kobler fra scart til en gul sak på mitt kamera, så fører jeg rett inn til pc'n, eller på kasset først... Lenke til kommentar
padler Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Det mest geniale er å kjøpe deg Pinnacle Moviebox DV som du kobler rett i Firewire-inngangen på PC'en. Du kan kjøpe min, jeg har en som er helt ubrukt som jeg ikke har fått brukt. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Er vel ikke så genialt siden du ikke får brukt den. Dessuten er bruktmarkedet en fin ting om du skal selge noe. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Takker Skal prøve det and_mit sa Tror ikke jeg gidder å kjøpe en ny ting for å få det innpå pc`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå