bjovas Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Så har endelig ustabilitetsdemonen tatt bolig hos meg også, jeg lurer på om det kanskje kan være mitt relativt nye Creative Geforce 3 Ti 200 som gjør det... Er det noen som vet hva tbcspvd.sys driver med? Er det en driverfil? Hva slags enhet hører den til? Har noen andre her opplevd stabilitetsproblemer med G3 Ti200? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 hmmmm.... fant ikke den fila på mitt system.. hva slags os bruker du? Hvilke skjerkortdrivere bruker du? Prøv å installer drivere til skjermkort, lydkort og hk på nytt. Hvis dette ikke hjelper kan du prøve med en formatering.. det pleier å hjelpe... Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Gå på egenskaper til den filen, så ser du om det står noe hint om hva det er slags systemfil. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 Jeg bruker winxp. Såvidt jeg har kunnet finne ut, så er fila i bruk i forbindelse med mitt Videologic Sonicfury lydkort. Hadde ingen stabilitetsproblemer med det i win 98, kanskje er win2000-driveren for dårlig? Hmm... Kjipt det her, trenger PC-en 100% stabil pga at jeg driver med et stort høgskoleprosjekt for tida... :sad: (Moderateror får vurdere selv om de vil flytte denne topicen til lydkortkategorien) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå