jocke Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 http://www.krf.no/landsmote2003/dokumenter/arsmelding.asp Fikk meg en liten latter når jeg så den. Er tilogmed værre en "Untitled Document" :o) Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Haha. n00bs!!11 skifte tittel på siden kanskje? OT: Hva gjør du på krf sine sider? Uff Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 OT: Hva gjør du på krf sine sider? Uff 1. Det er ikke nødvendig å skrive "OT" i OffTopic-forumet? 2. Jeg var ikke der selv, fikk linken av en venn over msn. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Nei de bruker GoLive OG Frontpage <meta name="generator" content="Microsoft FrontPage 4.0"> <title>Welcome to Adobe GoLive 6</title> Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 ehe, morsom tabbe det der ja! men fytti fy for en tunglest side! dette vises som en linje på min skjerm: Det ble ikke produsert ny informasjonsbrosjyre eller nye plakater i 2002. Man benyttet materiellet som ble produsert til valgkampen 2001 og restene av materiellet som ble produsert i 2000. Til landsmøtet 2002 ble imidlertid det 70 sider lange innføringsheftet "Du og KrFU" er jo som og se på en tenniskamp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå