Mr.Graham Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Sliter med at Studio 9 henger i et spesielt sted i filmen når jeg skal overføre tilbake til tape. Henger på samme sted hver gang, men har ikke noe problem med rendrering. Stopper midt i mellom et tekstbilde og et videoklipp som i tillegg skal ha musikk over seg. Har dette noe å si? Håper inderlig at noen har opplev det samme og fått det til å fungere igjen! Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 yepp samma problem her... om du har en transition(overgang) mellom de to klippene, slett den og legg den til på ny. om du har effekt lagt til på klippene slett de og prøv på ny. om det fortsatt ikke fungerer, slett klippene på begge sider og legg til på nytt... om det da ikke fungerer... defragmenter hardisken.. har ikek fått fiksa det sev, men skal prøve det tipset jeg fikk, nemlig å lagre på ny som ny fil, slette aux mappa og prøve på ny... en enda mer innvikla metode er å lagre som avi fil, for da lager den fila fram dit hvor det stopper - og når det stopper avbryte. så kan du ta avi filen og endre navnet på den til feks. del1 - så sletter du den del av prosjektet som er i avi fila(husk å ha sikkerhetskopi av prosjektfilen først da) og lager en ny avi fil av det som ikke kom med først. om den stopper på ny gjentar du på ny. da har du avi filer med navnene del1 del2 del3 osv. så setter du sammen disse i et nytt prosjekt, og rendrer alle sammen... Lenke til kommentar
Mr.Graham Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Tusen takk for tipsene! Da har jeg noe å leke meg med en stund. Skal holde dere oppdaterte på hvordan dette går! Lenke til kommentar
Mr.Graham Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Fikset det på underlig vis ved å legge på filter for hastighet, og bare sette hastigheten til normal.:hmm:F orstå det den som kan. Men, men. Filmen er ihvertfall ute, og det er det viktigste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå