Sjøbanan Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg lurer på om nod32 tar alle virus, eller om det bare tar trojaner, siden det er det eneste jeg har funnet etter jeg innstalerte nod32 Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ingen antivirus tar absolutt alle virus. Men hvert enkelt program jobber på forskjellig måte for å finne og fjerne virus. Har du bare funnet trojanere er det sannsynligvis det eneste du har av virus, men man vet aldri. Så lenge du oppdaterer ofte og scanner etter virus jevnlig er du ganske trygg. Alle antivirus med respekt for seg selv er i stand til å fjerne de kjente versting-virusene, samt det meste av virus, trojanere, dialers og annet tull. Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg lurer på om nod32 tar alle virus, eller om det bare tar trojaner, siden det er det eneste jeg har funnet etter jeg innstalerte nod32 hmm, ikke for å si ned på spørsmålet, men virus kommer før anti virus.. så derfor blir det umulig å dekke alle virus.. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Hehe greit det... Lenke til kommentar
JobJolly Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg har iallefall ikke fått noe virus etter at jeg begynnte å bruke NOD32. Den tar nå alle mail virus om har kommet hittill. (Alle netsky osv.) Mvh Jolly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå