Ragorh Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Skal kjøpe meg grafikkort nå og jeg lurer på hva som er best av dette og dette? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 De er akkurat like. Eneste forskjellen er eventuell bundle... Lenke til kommentar
Hansrh Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ok, så da er det bare estetiske forskjeller slik jeg har forstått det Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ja, og programvare og kabler som følger med... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Vel, ser suksessraten på modding av Club3D kortet har vært høy, så tror jeg ville gått for det! Ellers ingen forskjeller.. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Jeg ville gått for Club3d. Men det er rett og slett fordi jeg vet at de har ganske gode kort og vet absolutt ingenting om albatron. Siden de koster det samme ville jeg gått for club3d for å være sikker. Edit: glemte en ting, Club3d kortet har GT kjøler, noe som kan hjelpe på. Endret 1. november 2004 av MacManus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå