AndersT2 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Så test av SLI med 6800 kortene, og de ga noen imponerende resultater, men hvordan vil dette gå utover strømforsyvningen hvis du kjører 2 6800 Ultra kort, så hvit jeg skjønner, så trenger 1 kort 2 direkte strøm kontakter fra strømforsyvningen. Da blir det vel obligatorisk med 2 strømforsyvninger, eller kanskje 3, slik at resten for litt også Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 ??? Jeg tror ikke jeg fikk med meg alt, men det er så absolutt ikke nødvending med 2 strømforsyninger, og 3 blir iallefall helt sprøtt... Jeg regner med 1 kraftig strømforsyning er nok, og da tenker jeg ikke kun på antall watt, men heller ampere på utgangene Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Så test av SLI med 6800 kortene, og de ga noen imponerende resultater, men hvordan vil dette gå utover strømforsyvningen hvis du kjører 2 6800 Ultra kort, så hvit jeg skjønner, så trenger 1 kort 2 direkte strøm kontakter fra strømforsyvningen. Da blir det vel obligatorisk med 2 strømforsyvninger, eller kanskje 3, slik at resten for litt også Hei, Kanske du sku overveie denne løsning Mvh Kimmer Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 haha.. nice bilde! ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå