notnA Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Driver samme bedriften bruktbutikk også kanskje? Eller PR-stunt? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Nå har jeg ikke vært på EB Games selv, men etter hva jeg har fortstått selger de brukte spill også, ja. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Bare EB Games som tjener på dette. Kan ikke begripe at det kan være noe godt tilbud. Bare for å få en Playstation som er mindre. Nei dette har jeg ikke noe tru på. Mindre, nyere, med integrert nettverkskort... nyere er veldig kjekt, siden enkelte av oss har hatt maskinen siden 2001, og den begynner å bli rimelig slitt. Min er så slitt at Lyden og bilde forsvinner noen ganger (Tror det er porten) men kan jeg bytte inn denne ? Den er også tatt av front dekselet på DVD rommen Tror dere den kan byttes ? kjøpt 1mnd PS2 kom ut på markedet Vill ikke bytte egentlig , så er det lett og bytte \ fikse porten selv ? Vis ikke kan jeg sikkert bare ta den med til elkjøp så fikser de det ? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Bare synd jeg bare har 1 PS2 spill. De burde ta PS1 spill i bytte også. Men kanskje jeg kan få den nye PS2 til bursdagen min i mai. Endret 8. november 2004 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hva er vitsen med det? PS2 en er fortsatt den samme, bortsett fra at den er mindre. Det er ikke hvert det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå