Gå til innhold

Bytt inn din gamle ps2 og 5 spill - få en ny!

rottert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig det er blitt diskutert før her, men

Ta en titt på dette!

Noen som vet om den butikken har butikker i Trondheimsområdet? Høres ut som en grei deal for meg hvertfall.

Her er de butikkene de har:

EB Games currently have five stores in Norway. You will find us here:

Ski, Jernbaneveien 6 1400 Ski 64867003, Byporten, Jernbanetorge 6 ,0154 Oslo 22177077,

Strømmen, Støperiveien 5 2010 Strømmen 63815088, Kvadrat, Gamle Stokkavei 1 4313 Sandnes 51631940,

Porsgrunn, Storgt. 70 3902 Porsgrunn 35512920

www.ebgames.no

Lenke til kommentar

Deilig for oss visse individer som må anmelde masse drittspill gjennom jobben å få kvittet seg med et par, da. Jeg skal definitivt utnytte dette tilbudet hvis det finnes her i Trondheim.

EDIT: AAAAAAARGH! Jeg må flytte noensteds! :(

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Deilig for oss visse individer som må anmelde masse drittspill gjennom jobben å få kvittet seg med et par, da.

De tar ikke imot alle slags spill heller, de må minst ha en utsalgspris hos de på minimum 80,- NOK.

"Vi tar imidlertid ikke i mot veldig gamle eller upopulære spill, sier Snarud. Vi må kunne forvente en utsalgspris på minst 80 kroner på de brukte titlene. "

Lenke til kommentar
Må vel si at dette tilbudet stinker fra bagdad til oslo.

jupp, hvis ikke man har 5 dårlige spill man ikke spiller da..

Joa, det er sant det. Solgte nettopp 5 spill jeg ikke spiller for 600 kroner på QXL (Crazy Taxi, Rayman M, SSX, LotR:The Two Towers og State of Emergency). Er rimelig fornøyd, men skal innrømme at jeg heller hadde tatt turen til EB Games hvis det ikke hadde vært for at min PS2 var v1.0.

Lenke til kommentar
Kikket foran på PS2'n min nå jeg, og fant ut at jeg hadde en v1.0. Der får man fordi man er blant de første som kjøper. Jaja, den får duge frem til PS3 kommer :)

Som det står i artikkelen: «Vi bytter inn alle eldre PS2-versjoner, selv de gamle»

Da må det da gå greit å bytte gamle V1.0?

Lenke til kommentar

Ja, du sier noe. Sender inn en kamerat i morgen, eller noe sånn. Løper opp og ser om jeg har flere spill jeg kan bytte inn. Greit nok, jeg ender opp med 10 stk spill mindre å spille, men de samler bare støv uansett. (Solgte jo 5 stk i dag).

Er det noen som vet om en mailadresse man kan kontakte EB Games på, slik at jeg før hørt med dem hvilke spill de godtar, og hvilke de ikke godtar?

Lenke til kommentar
Bare EB Games som tjener på dette. Kan ikke begripe at det kan være noe godt tilbud. Bare for å få en Playstation som er mindre. Nei dette har jeg ikke noe tru på. :thumbdown:

Mindre, nyere, med integrert nettverkskort... nyere er veldig kjekt, siden enkelte av oss har hatt maskinen siden 2001, og den begynner å bli rimelig slitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...