daffyr Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Kan noen fortelle meg hvordan man setter inn vindu på kabinetett...hva bør man passe på når man åpner kabinetett og skal ta av sidedøren...... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 øøøøøøøh hvor lenge har du egenlig holdt å med pc??? virke litt n00bete... Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 vell, det er jo lov å lete litt da før du spørr... Du kunne vell ha sjekka ut på Guider her innpå overklokking. Her har du en direkte link for montering av vindu.. Prøv å let i allefall litt før du spørr Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 øøøøøøøh hvor lenge har du egenlig holdt å med pc??? virke litt n00bete... Husk! Alle har en gang vært "litt n00bete". Synes det ikke er vits med slike komentarer! Man lærer ikke før man spørr eller leser men tilbake on topic... Synes du heller skal bruke nagler en liste som beskrevet i artikelen. Det er myye penere og lettere å montere! Plagdes en hel del med listen når jeg monterte vindu i mitt kabinett. Jeg vet ikke helt hvor du får kjøpt passende nagler, men prøv Clas Ohlson! Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) øøøøøøøh hvor lenge har du egenlig holdt å med pc??? virke litt n00bete... Gunz var sikkert født mester!!!! Men du må nok passe språket ditt, man lærer mens man lever!! Endret 1. november 2004 av tha_man Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Sorry, var ikke meiningen å være negativ ... prøvde bare å si at hvis du hadde lest litt rundt på overklokking, så ville du funnet en guide slik som stepow la ut.. Endret 1. november 2004 av Slettes-xwByZdFZ Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Ok helt i orden....men,må innrømme att jeg er litt noob på data enda! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 kun genialt det alle lærer vettu Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 han spurte jo om det var noe han skulle passe på når han åpnet kabinettet... du trenger ikke å passe på no spessielt annet enn hvis det sitter ei vifte i sie døra så du ikke røsker ut den... Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 men når jeg åpener kabinetett så er det stål lags hele sida. Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 hva ska jeg gjøre da...bare spør jeg for å vere sikker Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Bumper og feilposter. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg