enden Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Nå skriker det vel i bildekk utenfor huset til Øivind når diverse importørerankommer og stabler LCD skjermer i høyden. Nei, det er faktisk hos meg den verste aktiviteten er for tiden. Har faktisk en stabbel som rekker godt opp til taket (2,53 meter). Må seff stable på høykant. Skulle tatt bilde, men jeg vil ikke avsløre hva jeg har her On topic: NEC 2080UX+ så klart Lenke til kommentar
Raper Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Enden,you are a lucky bas.... Et tips kanskje,hva med å ta med bilder fra monitor test,ihvertfal av skjermer med TN panel slik at vi kan se bildeforskjellene på de forskjellige monitorene. Topic:Har nå en 17tommers CRT,som er 5år gammel og er like god og skarp som den dagen jeg kjøpte den. Venter med skrekk og gru på:EizoL550 som posten prøver å få frem. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Sitter på en 17" CRT TCO92' Sony Multiscan 200sf Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har en ViewSonic VP171s Lenke til kommentar
Torer'n Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Har en "Viewsonic VP201b". Var litt i tvil før jeg kjøpte den.. Men jeg er sinnsykt fornøyd med denne skjermen, og skal unektelig kjøpe en til i slutten av måneden. Mye for pengene!! Mvh, Tor Erik Endret 4. november 2004 av Torer'n Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Skjønner deg veldig godt VP-serien er kooos.. Tenkt å kjøpe en til sambo selv. Stakkar, sitter med gammel CRT. og jeg med min VP171s.. dvs, jeg kjøper meg en ny 20", og hun får min 17".. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Zyrex: typisk. Jeg har en gammel goldstar 17" CRT Og bestillingen min på NEC 1770NX er fortsatt ubekreftet. Lenke til kommentar
d0berman1 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Eizo 19" LCD FlexScan L795K Kongeskjerm med masse funksjoner og utrolig bra bilde på film såvel som foto! Bilde i bilde og bra pivotfunksjon! Litt ghosting, men ikke noe av betydning. Anbefales, men er litt dyr. Får mye igjen for pengene i kvalitet og garanti! Endret 4. november 2004 av d0berman1 Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Sitter med 2x Samsung SyncMaster 172x LCD skjermer (17"). helt kurant for mitt bruk, stilrent og funksjonelt... elsker dual lcd Lenke til kommentar
zoth Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 En liten slitt Compaq 15" LCD. Vet bare at den er gammel! Men har bestillt NEC 17" 1770NX. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Phillips 190S 19" Har den her på jobben nå,,, tror jeg stikker snart, ingenting å gjøre, og jag har bare hatt 17"crt drit skjerm tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå