chairgame Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 etter at jeg byttet Hovedkort, så er det ingen av diskettene som virker, eller ingen kan formateres. diskettstasjonen lager sånne typiske lyder, så den må jo virke. IDE og strømkabel står i. HK: asus ASUS A7N8X-E Deluxe jeg trenger disketter til radeon flashing! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Prøver meg jeg Lyser lampa på diskettstasjonen konstant grønt? Hvis ja sitter kabelen feil vei. Noe annet kan jeg ikke komme på Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Eller hvis du har frontdeksel til diskettstasjonen, og presser diskettstasjonen for hardt mot dekselet, klarer ikke diskettstasjonen å lese eller skrive til disketten. Hadde det problemet på mitt Lian Li-kabinett. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har også et sterkt problem her. Har ikke satt Diskett stasjonen inn i kabinettet, så den ligger bare på sida, men jeg finner stasjoenen på enhetsbehandling, og den ligger på min datamaskin. Problemet er at jeg ikke finner disketter. Jeg setter inn en og dobbeltklikker på diskettstasjonen, men neida. Pretty annoying. PS: Det som skjer er at meldingen; Sett inn en disk i stasjon A:. Kommer opp. Lenke til kommentar
snowbaard Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Trippelskjekk om kabelen sitter rett... Lenke til kommentar
Marti Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dæven døtte. Der funka det! Men led'en lyser ikke nå da (?). Den lyste bare når den sto den andre veien. Nå lyser den ikke konstant men den lyser når jeg går inn på en diskett eller lignende. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå