Lethol Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hei. Har akkuratt kjøpt meg en Nokia 6230. Problemet er at meldings-varslingen er veldig. da mener jeg veldig lav.. Har skrudd opp på niva fem osv, prøvd med profil "Utendørs". Men fortsatt veldig lavt. Det er ikke tilfeldigvis en bug? Har fm-v 04.29. Hvor kan jeg eventuelt oppgradere den? Har ingen kabel selv. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Rart, den burde ikke være lav når den står på maks. Testa på dama sin 6230 nå og den syns jeg ihvertfall er høy. Hun har eldre sw. Du får lage deg en mp3 med noe skikkelig skriking og overføre den til tlf. din Du kan ikke oppgradere tlf. din selv. Selv om du hadde hatt kabel. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Sikkert et dumt sprørsmål, men du har vel ikke meldingstonen "Et Pip" el? Den ER jo veldig lav uansett. Lenke til kommentar
Lethol Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Sikkert et dumt sprørsmål, men du har vel ikke meldingstonen "Et Pip" el? Den ER jo veldig lav uansett. Nei har nok ikke det. Men av en eller annen grunn fikk jeg det til.. Var nok jeg som hadde no dritt i øra eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå