Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Teletopia også utenfor Stor-Oslo

Anbefalte innlegg

Slår ikke Mobyson med de prisene her...

( :tease: )

Følgende priser gjelder når du bruker Telenors nett utenfor Stor-Oslo.

Prisene gjelder for alle abonnementstyper:

Samtalepris pr/min og SMS til:

Teletopia Mobil 1,99 / 0,79

Hjemmetelefoner 1,99 / -

Andre mobiler 1,99 / 0,79

Spesialnumre (standard priser) + kr. 2,- -

Utlandet (standard priser) + kr. 2,- -

Oppstart: kr. 0,59 pr. samtale.

Endret av caesar*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hentet fra Teletopia sine sider:

"Ja takk, jeg vil ha Teletopia Unlimited for bare kr 349,- per måned slik at jeg kan RINGE SÅ MYE JEG VIL - HELT GRATIS til fasttelefon og til andre mobiltelefoner i Teletopias mobilnett, samt inntil 5 timer hver måned til mobiltelefoner i andre norske mobilnett."

For meg så virker det som om dette gjelder kun når du er i Teletopias mobilnett i Oslo. Med en gang du er i Telenors nett(som Teletopia har roamingavtale med) så gjelder egne priser? Eller regnes Telenors nett som Teletopias i dette tilfellet?

Lenke til kommentar

tja, for moro skyld gikk jeg til teletopias side for å sjekke, og der står det på forsiden, ganske iøynefallende:

Alle eksisterende Teletopia Mobil-kunder kan nå bruke telefonen også utenfor Stor-Oslo. På samme måte som når du reiser i utlandet, vil telefonen din automatisk hoppe over til et annet telenett. Teletopia har en avtale om at du kan bruke Telenor Mobil sitt nett, og utenfor Stor-Oslo har vi dermed like god dekning som Telenor Mobil. Når du befinner deg utenfor Stor-Oslo, koster det 1,99 å ringe til fastnett og andre mobiltelefoner og det koster bare 79 øre å sende en SMS. Prisene for samtaler og SMS når du er i Oslo forblir de samme som før.

det er med andre ord roaming mot telenor, selv om dette koster ekstra. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...