caesar* Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Slår ikke Mobyson med de prisene her... ( ) Følgende priser gjelder når du bruker Telenors nett utenfor Stor-Oslo. Prisene gjelder for alle abonnementstyper: Samtalepris pr/min og SMS til: Teletopia Mobil 1,99 / 0,79 Hjemmetelefoner 1,99 / - Andre mobiler 1,99 / 0,79 Spesialnumre (standard priser) + kr. 2,- - Utlandet (standard priser) + kr. 2,- - Oppstart: kr. 0,59 pr. samtale. Endret 1. november 2004 av caesar* Lenke til kommentar
tilfeldignavn Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Det er vel en bra deal hvis man benytter seg av fastpris avtalen? 349 kroner måneden og da ubegrenset med ringetid. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Er vel ikke helt riktig at det er ubegrenset ringetid for 349,-.... 300 min og ikke roaming....... Nok et prissammensurium, der du aldri vet helt hva du betaler, spør du meg... Takke meg til Talkmore..... Lenke til kommentar
tilfeldignavn Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Hva mener du med "roaming" ? Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 leste nettopp om dette på dagbladet, høres jo helt genialt ut, men er det bare bøff? er det ikke fastpris uansett hvor mye du ringer, slik som de skryter av? og gjelder dette folk i hele landet eller fortsatt bare oslo? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Hva mener du med "roaming" ? roaming i denne sammenheng betyr enkelt forklart at mobilen kan bruke et annet nett enn teletopias eget, feks gå over til telenors nett der teletopia ikke har dekning. men jeg trodde teletopia hadde fått lov til å roame nå, jeg? Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Hentet fra Teletopia sine sider: "Ja takk, jeg vil ha Teletopia Unlimited for bare kr 349,- per måned slik at jeg kan RINGE SÅ MYE JEG VIL - HELT GRATIS til fasttelefon og til andre mobiltelefoner i Teletopias mobilnett, samt inntil 5 timer hver måned til mobiltelefoner i andre norske mobilnett." For meg så virker det som om dette gjelder kun når du er i Teletopias mobilnett i Oslo. Med en gang du er i Telenors nett(som Teletopia har roamingavtale med) så gjelder egne priser? Eller regnes Telenors nett som Teletopias i dette tilfellet? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 tja, for moro skyld gikk jeg til teletopias side for å sjekke, og der står det på forsiden, ganske iøynefallende: Alle eksisterende Teletopia Mobil-kunder kan nå bruke telefonen også utenfor Stor-Oslo. På samme måte som når du reiser i utlandet, vil telefonen din automatisk hoppe over til et annet telenett. Teletopia har en avtale om at du kan bruke Telenor Mobil sitt nett, og utenfor Stor-Oslo har vi dermed like god dekning som Telenor Mobil. Når du befinner deg utenfor Stor-Oslo, koster det 1,99 å ringe til fastnett og andre mobiltelefoner og det koster bare 79 øre å sende en SMS. Prisene for samtaler og SMS når du er i Oslo forblir de samme som før. det er med andre ord roaming mot telenor, selv om dette koster ekstra. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Ikke nok med det, men teletopia har sparket igang MMS serveren sin også.. og tilbyr gratis mms i testfasen.. men tilbyr 0 support.. så jeg knota litt før jeg fant ett oppsett som funka Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Den 349,- dealen gjelder jo kun til fasttelefoner også da. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 njee.. er vel bare bøff hele greia.. jaja, var for godt til og være sant uansett så. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 Var vel det jeg mente i mitt tidligere innlegg her ovenfor.... Her var det utrolig masse med små skrift og forskjellige priser å forholde seg til.... Er det ikke det vi ikke vil ha da? Derimot forutsigbare og enkle/lave priser? Lenke til kommentar
tilfeldignavn Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 Sånn som jeg har skjønt det, så ringer du gratis til alle fasttelefoner (+ oppkoplingsavgift), gratis til alle Teletopia kunder og inntil 5 timer til andre mobiloperatører SMS og MMS kommer i tillegg hvis du sender til andre som ikke er Teletopia kunder. 349 kroner + oppkoplingsavgift + evt. SMS/MMS = samlet månedsavgift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå