Loeb Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg bruker Artic Silver. Så jeg syns det er litt rart selv at temp. er så høy. Kanskje jeg har hatt på enten for mye eller for lite pasta?Har montert cpu vifter mange ganger før så jeg har nok montert den riktig. Jeg får bare håpe det bedrer seg når jeg får på kabinettvifter, men det skremmer meg litt at temp. er såpass høye nå som jeg ikke har på sidene på kabinettet, temp inne i kabinettet blir vell ikke noe særlig lavere når jeg setter på sidene og setter på kabinettvifter, vil tro det er lavest temp når sidene på kabinettet er av. hvor mye kjølepasta har du på?? du burde ikke ha på mer enn 1-2 dråper. og hvor mange kabinettvifter har du?? min XP 3200+ ligger på 28 grader i dette øyeblikk, og jeg bruker boxed kjølern. jeg har 3 kabinettvifter. så bra luftgjennomstrømning hjelper no jævli Jeg har ingen kabinettvifter, som jeg har nevnt tidligere, men sidene på kabinettet er tatt av sånn at jeg får litt luft inn i det. Jeg brukte ikke mange dråpene med artic silver heller. Skal kjøpe meg PAPSt vifter snart. Da satser jeg på at det blir kjøligere Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 det skulle jeg mene det blir. men kjøp en del vifter. jeg har bytta ut den ene vifta jeg tok fra en gammal strømforsyning med to av de viftene til 25 spenn på psdata. og i stad hadde jeg prosessoren nede i 26 grader Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Skal kjøpe PAPST viftene på 26dB som flytter 58m³/time. Er kun 2 vifte plasser i mitt kabinett så jeg får kun plassert to. Hadde også vært kult med en slik en Vantec Spectrum systemkjøler Endret 14. november 2004 av Loeb Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Skal kjøpe PAPST viftene på 26dB som flytter 58m³/time.Er kun 2 vifte plasser i mitt kabinett så jeg får kun plassert to. Hadde også vært kult med en slik en Vantec Spectrum systemkjøler Du er klar over at den dær bare flytter luft rundt i kabinettet og ikke har noe med luftgjennomstrømninga å gjøre! Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 jaja, veit det, skal kjøpe meg et tv-kort som det sies blir veldig varmt så jeg trenger noe til å kjøle ned tv-kortet. Noen som veit av andre måter å kjøle ned et tv-kort med vanlige kabinettvifter? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) nå har jeg fått fire vifter inn i kabinettet, cpu sank med 5-10 grader altså ikke så mye, men kjølepasta er jeg litt usikker på mener at jeg tok på sånn ganske passe edit:gleder meg til å modde mer på trekassa med fatfuck! Endret 18. november 2004 av DarkStarr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå