Jovi60 Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Er det noen som kan forklare meg STEP by STEP hvordan jeg lager en SCSI CD-ROM Boot diskett? Hilsen John [ Denne Melding var redigert av: jovi60 på 2001-11-13 09:26 ] Lenke til kommentar
fredde Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Litt mer info. hadde vært greit. Skal du boote fra en SCSI Cd-rom ? Er ikke helt med på hva du spør om. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Heisann Du må først laste ned en Dos driver for SCSI-kontrolleren din. Sannsynligvis finner du en anvisning på hvordan du lager en SCSI Boot diskette der. Hvis ikke skal vi/jeg hjelpe deg. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Kansj du finner no på denne linken? Lykke til!! http://members.ozemail.com.au/~rossstew/dr.../sec2.html#bk21 Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 For det første må CD`en være bootklar. Da er det ikke værre enn å si at SCSI Id`en til CD-Rom`en skal bootes først i Bios`en på kontrolleren. Så sier du til BIOS`en på hovedkortet at kontroleren skal bootes først. Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Leste spm. litt for dårlig. For nok bøye meg i støvet! Vennlig hilsen Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå