Killi Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Hei. Har kjøpt meg en dell 510m bærbar datamaskin som jeg er meget godt fornøyd med. En del ganger bedre byggekvalitet og tastatur enn Elite group fra multicom ja. Men nok om det. Jeg har installert xp home på den og alle drivere jeg har funnet på dell sin side. Jeg fant også en speed step driver men den var kun for win2000 og virket ikke på xp home. Så når jeg har koblet maskinen til med strøm fra veggen så står CPUen på under 600mhz. Skal egentlig være 1400mhz. Den går en sjelden gang opp til 1400. Jeg skulle likt å overstyrt denne speed step funksjonen slik at den hadde vært på maks (dvs 1400mhz) hele tiden. Noen som har noen forslag? Tipper det er en driver jeg trenger men som jeg ikke finner Det står en P4 1.4M prosessor i den Endret 1. november 2004 av Killi Lenke til kommentar
Killi Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Svarer selv på spørsmålet mitt. Fant et program som kan fikse mye av dette. Speedswitch Nå yter min pc maks på nettspenning og spare klokkefrekvens på batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå