The Rock Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Det hal slått inn ofte når jeg har spilt... Kortet er forøvrig et 9800 Pro kort.. For andre specs se profil... tibake til VPU recovery det har bare skjedd i det siste og det skjer oftere og oftere.. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) VPU recovery KAN være når kortet blir for varmt og maskinen restarter seg... har du klokket det? Endret 11. november 2004 av Xtra Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 VPU recovery har ingenting med varmen på kortet å gjøre! Det har med hvis driveren henger seg, altså API ikke får noe respons fra driveren, så skal man slippe å måtte restarte maskina si for å kunne rette på feilen, det er her VPU recovery kommer inn. Den restarter driveren i Windows, og for at det skal være mulig så må alle "strings" til driveren fjernes. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 VPU recovery har ingenting med varmen på kortet å gjøre!Det har med hvis driveren henger seg, altså API ikke får noe respons fra driveren, så skal man slippe å måtte restarte maskina si for å kunne rette på feilen, det er her VPU recovery kommer inn. Den restarter driveren i Windows, og for at det skal være mulig så må alle "strings" til driveren fjernes. jepp, Xtra er helt på jordet med varme-teorien hans... Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Folk må slutte å svare når de ikke har peil! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) en kompis av meg hadde det hele tiden, og det sluttet å komme når han satt inn en ekstra kabinettvifte (logiskt at jeg tror det er varmen, selvom det ikke er det? ja) Endret 1. november 2004 av Xtra Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Det du må gjøre er å ikke slå av VPU men heler sette AGP til 4x hvis du har den på 8x akkurat nå så vil det fikse problemet ditt. Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 VPU recovery har ingenting med varmen på kortet å gjøre! Vel.. Kortet har nok sikkert en tendens til å henge seg oftere jo varmere det blir? Det har med hvis driveren henger seg, altså API ikke får noe respons fra driveren, så skal man slippe å måtte restarte maskina si for å kunne rette på feilen, det er her VPU recovery kommer inn. Den restarter driveren i Windows, og for at det skal være mulig så må alle "strings" til driveren fjernes. Men uansett.. Systemet mitt er mer stabilt når jeg slår _av_ vpu recovery. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 BLir kortet glodvarmt får du nok en liten VPU recovery ja. Klokker du for mye for du nok en liten VPU recovery ja. Er det bare noe som er fucka kan du nok få en VPU recovery ja. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Vel.. Kortet har nok sikkert en tendens til å henge seg oftere jo varmere det blir? Forsåvdit ja, men da tenker du på det kortet definerer som "ekstrem varme". Til et punkt der varmen ødelegger "integriteten" til elektronene og transistorene. Dette resulterer ikke, nødvendigvis at driveren slutter å svare, bare at skjermkortet kutter ut. Driveren kan "svare" så mye den vil uten at noe kommer på skjermen Men uansett.. Systemet mitt er mer stabilt når jeg slår _av_ vpu recovery. Sant det, mange som har opplevd dette, og jeg personlig har opplevd dette selv, men det var med mitt R350Pro og R200 kort. Med mitt R423 så har jeg ikke opplevd dette. Kan også være fastwrites som kødder det til... Noe SmartGart skulle ta seg av dog. Endret 1. november 2004 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
The Rock Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har på AGP 4x og ikke klokket kortet.. Det er foresten orginal kjøler.. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Som folk sier blir driverne restartet fordi dem ikke får kontakt med kortet elns... Dette kan skje når kortet blir for varmt.... skjer når kortet mitt blir 70+ grader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå