BrukerSlettet Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Skal koble pcen til sorroundanlegget.... Hvilken kabel trenger jeg? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 http://www.biltema.no/products/product.asp...8&iItemId=23475 En slik vil nok funke. Lenke til kommentar
leffa Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 de spørst no litt på ka lydkort du har. Skal du ha suround ut frå pcen trenger du ein optisk eller coaxial kabel. M Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Er den som Moltrez viser til det? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Er den som Moltrez viser til det? nei, det er en vanlig stereo kabel... fortell hva slags lydkort, og gjerne hva slags forsterker du har, så blir det lettere å få hjelp.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 nei, det er en vanlig stereo kabel... Det skal funke det, med minijack SPDIF. Trådstarter: Hva slags digitalutgang har du på lydkortet ditt? Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) nei, det er en vanlig stereo kabel... Det skal funke det, med minijack SPDIF. Trådstarter: Hva slags digitalutgang har du på lydkortet ditt? Ja si det... Har ikke så mye peiling på sånne ting. Har forresten innebygget lydkort på et ASUS K8N-E DELUXE hovedkort. Hvilket kort de har mekket på der, vet jeg ikke. (ser at det står realtek 97 eller noe i den dur) EDIT: Når jeg ser bak på pcen ser det ut som om at det er optisk (sånn som lyser rødt) og sånn minijack SPDIF. Endret 6. november 2004 av jolleguten Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 ...bump... Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Oh hva slags innganger har du på miniannlegget? Hvis du har optisk inngang, kan du vel kjøpe en optisk kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå