Malevolence Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Emnefelt sier det meste. En jeg kjenner skal ha tak i en god kameramobil, men han trenger ikke noe annet bortsett fra god batterikapasitet. Noen anbefalinger? Gjerne med et greit ytelse/pris-forhold Lenke til kommentar
Nzo* Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 om han kan nøye seg med vga-kamera, så er vel SE K500i det beste valget vil ejg påstå.. har forøvrig bra batterikapasitet også.. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 S65 er den billigste med best kamera. Opp & avgjort. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 tenkte nemlig på s65, men da er valget klart... Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 samsung e800 Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 er bare s65 som har megapixelkamera da... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Siemens S65 gir beste mobilkameraet du finner i Norge til en grei pris Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Siemens S65 vil jeg tippe.. Men husk en ting: mobilkamera er kun lekekamera per i dag.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 samsung e800 Hmm..? Tullball. E800 gir _ikke_ bra kamera for pengene. Du får bedre mobilkameraer, billigere. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Siemens S65 vil jeg tippe.. Men husk en ting: mobilkamera er kun lekekamera per i dag.. Enig i at S65 gir mest kamera-mobil for pengene og ja de er langt unna de vanlige digital-kameraene men S65 gir mer enn ett lekekamera syns jeg. Kameraene på T610/T630 er bare tull syns jeg mens på K700 og bedre kan man bruke bildene til noe. Jeg hadde en S65 før og den gode bilder hvis man bruker den riktig og har brukbare forhold, bare synd den har så mange andre negative sider. Skjermen er helt tragisk. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Om du greier deg med VGA kamera så er Siemens CX65 ett bra valg. Veldig fint oppsett for bilder på den mobilen også, med stor skjerm å "slideshow" i fullskjerm format. Edit: SkriveLeif. Endret 2. november 2004 av t_k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå