ballemann Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hei igjem, kjøpte meg en Western Digital Caviar 200GB IDE ATA/100 8MB cache 7200RPM i dag, når jeg skulle formatere den resterende plassen, etter jeg la inn sånn greie i regetit, se LINK . Men harddisken ville ikke la seg formatere, lot den stå og formatere seg i en halvtime, men det ble alldri 1% på formateringen.. Noen som vet hva det kan være? Flere som har opplevd det samme? mvh ballemann =) Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) HAr du prøvd å botet med "ultimate Boot cd" Har mye nyttige verktøy, tror du kan finne noe dær som kan hjelpe deg. PS er ikke helt sikker... Plata kan du hente her: www.ultimatebootcd.com Endret 1. november 2004 av DjKs Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Takker, det gjorde susen Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Bare hyggrlig. Bra at det funket! Endret 1. november 2004 av DjKs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå