PrayingMantis Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Jeg vet jeg skal ha Lian Li og jeg vil på forhånd be meg frabedt om forslag til andre kabinett leverandører Mitt lille dilemma står mellom disse: [url="http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6099B"][b]PC 6099B[/b][/url] - [url="http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6070B"][b]PC 6070B[/b][/url] - [url="http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6277B"][b]PC 6277B[/b][/url] Ok, skal vi se. PC 6099B har nok vifter óg vifte i toppdeksel noe jeg syntes er veldig positivt. Varme stiger jo som kjent og det er da greit å få sugd ut varmen i topp. Kult og funksjonabelt kabinett, men kanskje ikke veldig støysvakt. Så var det PC 6070B som jeg lurer litt på hvordan det vil gå med viftene egentlig. 2 foran og 1 bak. Slik jeg har forstått så er det vel best å ha like mye kraft inn som ut av kabinettet, hvordan vil det funke i dette kabinettet ? Ellers er det et veldig stilfult kabinett og jeg liker spesielt at det er ferdig støyisolert. Så var det det siste kabinettet PC 6277B. Her står vel spørsmålet mest om hvor mye dette vil støye. 1 x 80mm front, 1 x 120mm bak og 1 x 120mm topp. Disse suger og presser vel ut luft ganske bra, men vil det bli et sant mareritt og høre på i lengden ? En annen ting er vel at mengde luft inn/ut her ikke er lik. Kom igjen å gi meg tips dere som har peil Endret 1. november 2004 av gixxerman Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 støynivået kommer jo an på åssen vifter du setter inn. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Men det er jo forskjell på 80mm og 120mm. Altså om du har lest så følger disse med og jeg vil helst slippe å kjøpe ekstra vifter om det lar seg gjøre... EDIT: Et kompromiss mellom støysvakt kabinett pluss god kjøling er hva jeg ønsker Endret 1. november 2004 av gixxerman Lenke til kommentar
krAmer the n00b Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kan jo gå for dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCV1000 Litt dyrere, men desto mer stilig og plass til 2 120 vifter Lenke til kommentar
epifant Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Enda en G5-rippoff? I alle dager.. Jeg ville gått for dette: Nydelig kabinett (som ikke har stjålet utseendet fra noen andre) og som har fått gjennomgående gode tester, ihvertfall av dem jeg har lest. Har ingen erfaring med det selv. Skulle jeg kjøpt nytt kabinett selv, ville jeg uten tvil gått for dette, enten i sort eller alu Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kjøp PC 6277B du =D Har det selv, og det er så lekkert + du har KJEMPE god plass å jobbe med Uansett hvilket av de du kjøper tror jeg du blir fornøyd med, men ville selv valgt PC 6277B Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Skal ikke ha vannkjøling eller masse ekstra duppeditter inni kabinettet jeg skal ha, så jeg klarer meg i massevis med plassen i Lian Li PC 6099B Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Så hvorfor ta med PC 677B i posten da? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kjøp PC 6277B du =D Har det selv, og det er så lekkert + du har KJEMPE god plass å jobbe med Uansett hvilket av de du kjøper tror jeg du blir fornøyd med, men ville selv valgt PC 6277B Ganske så enig. Sender deg en PM om det kabinettet nuh. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 6277b var fetest syns jeg Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 6277 uten tvil, har den svarte versjonen selv.. og er kjempe fornøyd. Og bedre ble det nå som jeg fikk gratis tillsendt lengre kabler til frontpanelet. God plass, lekkert kabinett, godt sammenskrudd. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Så hvorfor ta med PC 677B i posten da? Fordi jeg på dét tidspunktet ikke hadde bestemt meg ennå, hvilket jeg nå har gjort. Endret 4. november 2004 av gixxerman Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kjøp PC 6277B det er det beste av de du hadde der! men har pris noe å si for deg da ? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Vil ikke gå over 2000 spenn så jeg holder meg i den prisklassen jeg har satt øverst der(17-1900,-) Har lest litt mer nå og nå ble jeg usikker igjen, faen heller Plutselig ble jeg fristet til PC6277 igjen ... men da har jeg et spørsmål. Den EX23B drevrammen m/vifte, er det plass til bare én HD der eller fler. Om fler, hvor mange ? Endret 4. november 2004 av gixxerman Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Tror du får plass til 3 hder der Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Sweet, håper det stemmer. Da blir det bare en PSU, en 120mm vifte og en CPU vifte så er alt klappet og klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå