Dj-dalby Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Hei jeg lurte på omd et var mulig og bytte ut microchippene som ligger i pcens hovedkort eller annet etc. Det hadde vert greit har muligheter. Alle svar takkes med glede.. Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 ÆH ?? Hvorfor skal du bytte ut "chippene" på hovedkortet ? Lenke til kommentar
Cool Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Hvorfor skall du gjøre det? Jeg tror ikke det er mulighet for og gjøre det. Skall du prøve så må du ha veldig bra lodde utstyr. Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Det han mener er vel om det er "teoretisk" mulig? Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 17:18, Aderlig skrev:Det han mener er vel om det er "teoretisk" mulig? Tror ikke fyren vet helt hva han snakker om... Greitt nok at man kan bytte ut CPU og Ram, men man kan ikke bytte ut komponentene som er fastloddet på selve hovedkortet (man kan jo, hvis man tørr, men hva er vitsen ?) Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 17:20, Yoshy skrev:Tror ikke fyren vet helt hva han snakker om... Greitt nok at man kan bytte ut CPU og Ram, men man kan ikke bytte ut komponentene som er fastloddet på selve hovedkortet (man kan jo, hvis man tørr, men hva er vitsen ?) He he... Han mener vel å bytte ut north- og south-bridge, Det ville jo vært helt meningsløst å bytte ut dem! Men spørsmålet er: Kunne man byttet ut north- og south-bridge med en annen version, dersom dem hadde passet i hovedkortet? Drit i lodde utstyret, bare teoretisk sett! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 17:27, Aderlig skrev: Kunne man byttet ut north- og south-bridge med en annen version, dersom dem hadde passet i hovedkortet?Drit i lodde utstyret, bare teoretisk sett! Ja, du har jo de samme kortene med forskjellige chipsett. Kort med chipset KT266 og KT266A vil jeg tro er samme kortene.. Lenke til kommentar
futti Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Eg trur det går, MEN det er ikkje noko vits. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 17:32, futti skrev:Eg trur det går, MEN det er ikkje noko vits. Var ikke det jeg svarte på heller.. Lenke til kommentar
strafix Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Det går an å skifte ut bios brikka på noen hk. CIH kunne ødelegge den om virus warning var avslått, og er biosen ødelagt må den skiftes ut eller man må kjøpe nytt hk. Men det er ikke noe point i å bytte den om den ikke er ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå