co2 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har kontaktet Netshop, og de er ikke sikre på når de får inn kortet, står 20.11 men de er blitt lovet kortet flere ganger før. Så.. er det noen plass jeg kan finne kortet der de har det inne? Virker nesten som om kortet er umulig å få tak i -Anders Lenke til kommentar
kasol Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg har kortet, fikk det vel for 2 uker siden. Eneste løsning er å legge inn en bestilling. Jeg la vel inn 3-4 ulike bestillinger på ulike webshoper før jeg fikk napp på denne. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Jeg har kortet, fikk det vel for 2 uker siden. Eneste løsning er å legge inn en bestilling. Jeg la vel inn 3-4 ulike bestillinger på ulike webshoper før jeg fikk napp på denne. EDIT: Du kjøpte det altså på Netshop? Endret 1. november 2004 av co2 Lenke til kommentar
spetter Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) satser også på å bestille kortet. Ringte selv netshop og la på pga ble opptatt med noe annet. (netshop ringte tilbake igjen til meg omtrentlig straks, jøsses service) fikk bare beskjed om kanskje 3 uker til (andre "nye" kortet jeg bestiller til en annen maskin (for broder) (første var nvidia 6800le) edit: skriveleif Endret 1. november 2004 av spetter Lenke til kommentar
kasol Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Jeg kjøpte det på netshop ja og er veldig fornøyd med kortet. Endret 2. november 2004 av kasol Lenke til kommentar
kenois Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har kontaktet Netshop, og de er ikke sikre på når de får inn kortet, står 20.11 men de er blitt lovet kortet flere ganger før. Så.. er det noen plass jeg kan finne kortet der de har det inne? Virker nesten som om kortet er umulig å få tak i -Anders Kjøp deg x800pro å flash det til XT, så kjøper du deg denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVSATI4 så har du et kort som er identisk. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Når man flasher PRO kortet, yter det like mye som XT da? Har mine tvil Endret 2. november 2004 av co2 Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hadde ikke prøvd å flashe et så dyrt kort enda... Kanskje når det koster 2000 nytt Lenke til kommentar
co2 Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Vil ikke begynne å prøve å rote med et kort til 4000, det er liksom noe man ikke gjør Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har det samme kortet, bare i PRO-utgaven. Har flasha det til XT PE, fungerer bra! mvh Thorstein K Lenke til kommentar
kenois Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Når man flasher PRO kortet, yter det like mye som XT da?Har mine tvil kjernen der den samme som på XT så det er ingen problemer. Simpelt er det også. Du bytter kun bios på kortet, så det er 0.5% sjanse for at noe går galt. Jeg har selv flasha mitt og 5 av kompisene mine sine. 0 problem! Så lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå