mgullak Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 jeg klarer ikke å kjøre Counter-Strike på høyeste oppløsningen,det bare skjerer seg. hvorfor skjer dette og hva kan jeg gjøre med det? grafikken er også helt ræva hva kan jeg gjøre for å forbedre den mate og livløse(jeg kan ikke se forskjellen på ct og terrorister i tunnelen på de_dust en gang). tror ikke det er så simpelt som å bare forandre contrast og glare reduction,eller....... Hilsen Engelsk eksamen i morgen Lenke til kommentar
sa|o Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 kanskje det står på software i innstillingene Lenke til kommentar
mgullak Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 nei den står på opengl 1154 x 854 og når jeg laster opp den høyeste oppløsningen bare henger det seg når jeg joiner en server. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 har du de nyeste driverene? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Grafikken i CS er jo ræva da - sikker på at det er noe feil med kortet..? :wink: http://www.strikeforcecenter.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå