Tha Dude Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Får det ikke til å funke. Har defragmentert, men det blir liksom ingen forandring etter at jeg har brukt PartitionMagic. Kan noen kanskje fortelle meg hvordan programetvirker? Lenke til kommentar
petterg Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 En fordel å si hva du prøver å gjøre, kanskje? Husket å trykke på Apply knappen? Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 PartitionMagic defragmenterer vel ingenting? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Visste ikkje at Partition Magic defragmenterte? Er det mulig du har blingsa på eit navn\uttrykk her? Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Jo nå skal dere høre. Jeg prøver jo selvfølgelig å dele opp c: disken i to. Det er en hd på 250(233)GB. Foreløpig er det en partisjon. Der ligger alle programene jeg har installert inkludert windows. Det jeg prøver på er å dele denne i to slik at jeg kan ha filer som skal lagres på den ene, mens jeg har windows og installerte programmer på den andre. Jeg defragmenterte og prøvde å dele den opp med PartitionMagic. Jeg trykker på Resize/move --> deler den opp slik jeg vil --> trykker ok --> trykker apply. spennende historie jah. Det ser ut som den fulfører alt den skal, men c: disken er fortsatt en partisjon. Hvordan skal jeg få det til å virke? har trial versjonen .... vet ikke om det har noe å si Endret 1. november 2004 av Tha Dude Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 har trial versjonen .... vet ikke om det har noe å si Det har noe å si ja, du kan faktisk ikke lagre endringene i trial. Hvertfall var det sånn før. Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 NOen som tilfeldigvis har fullversjonen her? *hint hint* Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 NOen som tilfeldigvis har fullversjonen her? *hint hint* Det høres ut som du har plenty nok med trail versjonen , den kan du ikke gjøre noke gale med............ Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Men den lager jo ingenting.... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 NOen som tilfeldigvis har fullversjonen her? *hint hint* Nei, den kan du få kjøpt på internett. *hint hint* Du vet selv hvor du kan få tak i den gratis. Lenke til kommentar
Rigel Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har du sjekka i disk management? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå