hwknut Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Knights of the old Republic 2 Her kan du lese info om karakterene, våpnene, spilleverden osv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Snerten side. Likte det at den onde rødfargen gradvis "infiserte" siden etter hvert som du svarte på spørsmålene. Hoho, som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Heh, føler at jeg er litt sent ut her. Skal vel begynne på Knights of the Old Republic i kveld eller en annen kveld jeg får tid. Jeg burde vel rekke å spille gjennom eneren før toeren kommer, right? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Du burde vel klare det med en noen lunde aktiv spilling... Brukte ca 50-60 gameplay timer for å komme gjennom det. Tok meg god tid. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jippii! Im 'a gonna go psycho when it comes out! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Å jada! Dette er et av spillene jeg venter på til pc! KOTOR 1 er så bra, kan ikke la være å ville spille denne. Jeg kommer nok til å bruke KOTOR 2 bakgrunn i en liten stund framover! Takk for at du sa ifra om siden da Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 fy FAAAAEN ... nå kommer jeg ALDRI til å få sove noen gang igjen. Jeg har sitti i total stillhet her et par timer og lest og styra. Anlegget stod visstnok på full guffe da. Så jeg åpnet sia ... og det bråka på: "There is darkness in you Jedi Knight ... I can sense it" Jeg har aldri blitt så skremt i heeele mitt lange syndefulle liv. Fytte grisen .... men KOTOR2 skal bli rått da iallefall. *ta valium* Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Dette spillet må bli bra, likte eneren så sinnsykt, og dette skal visstnok bli enda bedre. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 "together we will rule the galaxy"[fra enern] Gleder meg... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 "together we will rule the galaxy"[fra enern] Gleder meg... ...[Og alle de gamle filmene] Lenke til kommentar
goggys Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Noen som vet når det kommer til xbox? Hva skjer viss du velger å bli ond? Vil du da alliere deg med de onde og prøve å overta galaksen? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 KOTOR på Xbox var ikke bra... Grafikken ble for heavy for den rett og slett! Mye lugging. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Noen som vet når det kommer til xbox? Hva skjer viss du velger å bli ond? Vil du da alliere deg med de onde og prøve å overta galaksen? Kommer tidlig i Desember, 2004. Vi PC-brukere må sitte og rive ut hår ei stund lenger Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 er nesten slik at jeg må kjøpe meg xbox! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå