Gunnar2004 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvilke ram brikker børr jeg kjøpe ? skal ha 2x512 god timing og over 133mzh som jeg fikk levert med Hp pavillion 784.no pc. HK: MSI-MS-6577. det står effectiv clock 267MHz. Hvilke begrensninger har jeg på HK ? :hmm:Hva børr jeg kjøpe ? tips ? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118498&cks=PRL burde vel være ok brikker for deg .. edit: siden du ikke har så rask cpu, så vil bare minnet klokke seg ned, og det vil ikke være et problem Endret 1. november 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvis du skal kjøpe nye brikker til det hovedkortet du har nå, tror jeg neppe det forslaget du fikk på andre post er lurt, siden brikkene diner er 133mhz høres det ut som sd-ram. Og det forslaget er DDR, men hvis kortet ditt støtter DDR ram så er det forslaget som kom på post nr2 veldig bra, de brikkene er kjempe gode. Lenke til kommentar
Gunnar2004 Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 jeg har ddr.. intell pentium 2,8 ghz skal bestille det minnebrikkene jeg!1 Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Twinmos er fine budsjett brikker det, lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå