Ultra_Fisk Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 (endret) Hei, en kamerat av meg har et merkelig problem på den nye PC-en sin. Hver gang han skal spille no med 3d, feks Jedi Outcast 2, restarter pc seg. Det er lagt inn Via in 4-1, detonator fra nVidia. Vet noen hva problemet kan vere.??? Det er en amd athlon xp 1800+ med 512 ddr og et geforce 2 mx 400 med 64 mb ram. Håper noen kan hjelpe oss! M.v.h. Endret 22. januar 2008 av Ultra_Fisk Lenke til kommentar
goo Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Kanskje dette kan vere temp. på prosessor. Hvor mye ligger den på? Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 17:08, Ultra_Fisk skrev:Hei, en kamerat av meg har et merkelig problem på den nye PC-en sin. Hver gang han skal spille no med 3d, feks Jedi Outcast 2, restarter pc seg. Det er lagt inn Via in 4-1, detonator fra nVidia.Vet noen hva problemet kan vere.???Det er en amd athlon xp 1800+ med 512 ddr og et geforce 2 mx 400 med 64 mb ram.Håper noen kan hjelpe oss!M.v.h. Emil Steinsvoll Kansje konflikt mellom skjermkort og et annet? Vet ikke eg, bare en tanke. Windows har noen rare måter og reagere på. Lenke til kommentar
bugsy Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Vil nesten tro dette er pga for dårlig kjøling.. Hadde samme problemet før, maskinen restartet når CPU hadde høy load. Etter jeg satte inn ei ekstra kabinettvifte samt forbedret prosessorviften/kjøleren fungerte det helt fint :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå