ExEsLayer Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg har spillet gta:sa på ps2 og lurer på hvordan får jeg two player ??? Jeg finner det ikke !!!! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg finner det ikke !!!! Er ikke så rart at du ikke finner det, når det ikke finnes da! BTW: Feilpostet tråd, det har kommet et eget forum for GTA spillene nu. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Der tar du nok feil MeTa][iC.. er visstnok enkelte oppdrag som kan spilles co-op. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 [quote name='MeTa][iC' date='01/11/2004 : 17:00'] [quote name='ExEsLayer' date='01/11/2004 : 15:32'] Jeg finner det ikke !!!! [/quote] Er ikke så rart at du ikke finner det, når det ikke finnes da! BTW: Feilpostet tråd, det har kommet et eget forum for GTA spillene nu. [/quote] det finnes det da! når du får deg kjæreste i spillet kan da spille henne når du vil sammtidig som CJ, 1+1=2player og det liker vi! Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Du redder ei jente fra et hus, og hun blir din kjæreste. Da får man tilgang til two-player missions. MEN man kan også finne "dødningshoder" som ligger spredd rundt i San Andreas. Disse ligger rundt på samme måte som gjemte pistoler osv, man må bare lete en stund. HINT: I Los Santos kan man lete rundt Market for å finne et slikt two-player mission Man kan også gå innom en bar å spille biljard med en venn.(altså: twoplayer mission) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Trodde det ikke skulle bli noe coop, jeg! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Trodde ikke jeg helle, men det ble visst det alikavel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå