Stig-Arne Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 SilenX 120 mm ser jo enormt bra ut i forhold til en del vifte mircoplex.no har, så jeg lurer på om noen har erfaring med disse? De puster jo bra i forhold til støynivåen. Så også på noen 80 mm vifter, som jeg skulle ha brukt til hdd kjøling i mitt lian li pc6277 kabinett.. noen erfaringe med dem ? Lenke til kommentar
mamba Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Har samme samme kabinett som deg med bare silenx vifter. Meninga var å bare ha foran harddiskene, men ble så imponert over støynivået at jeg byttet ut alle viftene til fordel for disse. Har dual radiator i toppen med silenx14db. 11db foran harddiskene. Dessuten leverer de mye mer luft enn tilsvarende på samme støynivå. Anbefales Endret 1. november 2004 av mamba Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 tja, da blir det vel til at jeg går for 1 st 120 mm vifte til radiatoren, og en 80 mm til kjøling av hdd. Lenke til kommentar
six Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 SilenX 120 mm ser jo enormt bra ut i forhold til en del vifte mircoplex.no har, så jeg lurer på om noen har erfaring med disse? De puster jo bra i forhold til støynivåen. Mmm ! må være noe feil i oversikten du har linket til. I følge denne leverer jo 80mm viften som bråker minst mest luft. Sansynligvis bare en ombytting av data på de to modellene. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 heisann....hvilken butikk selger disse viftene......?? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 www.coolnsilent.no six: du sier noe der ja, den viften som flytter 35,6 m3 har 14 dB og kjører på 1800 o/m mens den andre om har 11 dB, flytter 47,5 grunnet høyere turtall, men bråker desto mindre.. neppe merkbart, men sikkert målbart Lenke til kommentar
coolnsilent.no Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hei. Det var sneket seg inn en liten feil der som nå er rettet opp. 14db flytter mer luft kontra 11 og 9db viftene, og det er rett som tidligere nevnt at verdiene var byttet om. Vi beklager dette. MVH [email protected] Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hei. Det var sneket seg inn en liten feil der som nå er rettet opp. 14db flytter mer luft kontra 11 og 9db viftene, og det er rett som tidligere nevnt at verdiene var byttet om. Vi beklager dette. MVH [email protected] ENDA en webshop som "sniker" seg rundt på forumet her, stå på! Må innrømme at jeg sterkt vurderer vannkjøling fra dere, men er fortsatt litt skeptisk til polarFLO-blokkene. Vi får forhåpentligvis se en review her snart...? Jaja, nok offtopic. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Vel, at websjappene har en person innenfor forum murene er ikke dumt nei.. vel, hører rykter om at det er en test på overklokking.no på trappene med disse blokkene. Endret 2. november 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Vel, at websjappene har en person innenfor forum murene er ikke dumt nei.. vel, hører rykter om at det er en test på overklokking.no på trappene med disse blokkene. Hmmm Slike rykter har jeg også hørt blitt hvisket i det fjerne... Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har samme samme kabinett som deg med bare silenx vifter. Meninga var å bare ha foran harddiskene, men ble så imponert over støynivået at jeg byttet ut alle viftene til fordel for disse. Har dual radiator i toppen med silenx14db. 11db foran harddiskene. Dessuten leverer de mye mer luft enn tilsvarende på samme støynivå. Anbefales har disse viftene mulighet til viftestyring? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 jada.. Mine vifter har derimot ikke mulighet til avlesning av turtall.. men som jeg ser det er det ingen nødvendighet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå