Gå til innhold

Erfaringer med SilenX vifter i fra coolnsilent.no

Stig-Arne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har samme samme kabinett som deg med bare silenx vifter. Meninga var å bare ha foran harddiskene, men ble så imponert over støynivået at jeg byttet ut alle viftene til fordel for disse. Har dual radiator i toppen med silenx14db. 11db foran harddiskene. Dessuten leverer de mye mer luft enn tilsvarende på samme støynivå.

Anbefales :thumbup:

Endret av mamba
Lenke til kommentar
SilenX 120 mm ser jo enormt bra ut i forhold til en del vifte mircoplex.no har, så jeg lurer på om noen har erfaring med disse? De puster jo bra i forhold til støynivåen.

Mmm ! må være noe feil i oversikten du har linket til. I følge denne leverer jo 80mm viften som bråker minst mest luft. Sansynligvis bare en ombytting av data på de to modellene.

Lenke til kommentar
Hei.

Det var sneket seg inn en liten feil der som nå er rettet opp.

14db flytter mer luft kontra 11 og 9db viftene, og det er rett som tidligere nevnt at verdiene var byttet om.

Vi beklager dette.

MVH

[email protected]

ENDA en webshop som "sniker" seg rundt på forumet her, stå på! Må innrømme at jeg sterkt vurderer vannkjøling fra dere, men er fortsatt litt skeptisk til polarFLO-blokkene. Vi får forhåpentligvis se en review her snart...? Jaja, nok offtopic. :roll:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Har samme samme kabinett som deg med bare silenx vifter. Meninga var å bare ha foran harddiskene, men ble så imponert over støynivået at jeg byttet ut alle viftene til fordel for disse. Har dual radiator i toppen med silenx14db. 11db foran harddiskene. Dessuten leverer de mye mer luft enn tilsvarende på samme støynivå.

Anbefales :thumbup:

har disse viftene mulighet til viftestyring?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...