krizkriz Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Finnes det noen andre programmer, internettsider som har sånn stemme som leser opp det du skriver på pc'en? Trenger stemmer til et lite prosjekt jeg har... Noe som er bedre enn Microsoft Sam! Mente der var ei side som man kunne gjøre dette, men husker ikke hvor Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Fant en internett side ihvertfall Link Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg vet kun om 2. WillowTalk - sikkert freeware. Er jo så gammelt. Eller bruke "Speech" inne i FLStudio/Fruityloops! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Husker noe greier om en finsk side hvor stemmen snakket engelsk. Mikropuhe.fl eller noe. Kanskje det ringer noen bjeller hos noen andre? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvis han skal bruke det, så må han jo få lagret det. Det funker ikke på sånne online-programmer. FLStudio er det beste! Eks: HER!!! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) ShitTalker EDIT: Bør vell nevnes at dette programmet er freeware. Endret 2. november 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 AT&T har no sånn voice greier. Ganske bra også. Tror du må betale da. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvor får man sånn sexy kvinnestemme ala EVA fra C&c da Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Fant en internett side ihvertfallLink den er drit fet Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Eg har Microsoft Sam, Mike og Mary Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Dyslexia Software har en voice browser som leser tekst du markerer...denne er litt buggy, men mener å huske at den tilbydde ganske mange forskjellige stemmer: http://www.dyslexia-software.com/ Jeg mener å huske at Norsk språkinstitutt hadde stemmer som leste norsk på siden sin for en stund tilbake...men, tror dette er fjernet nu... vh krister Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Eg har Microsoft Sam, Mike og Mary Det hadde jeg og, før jeg formaterte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå