Jandee Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Berre musepeikaren var irriterande nok til å forlate sida. Haha, den gir brutal 14iss CS-clan-wannabe-1337-feeling da.. :!: Lagringsplass for hjemmeside:Cameleonskin leier ikke ut webhotel/ serverplass. Dersom du ikke har egen lagrings plass, er dette er en kostnad som kommer i tillegg til utformingen av sidene. Kvaliteten og prisen på utleie av webhotel/ serverplass kan varierer, avhengig av hvem du leier hos. Prisen på lagringsplass som er levert av norske leverandører kan du få fra ca. kr. 700,- og oppover pr. år. Ehm, lenge siden du sjekket sist..? 1. Det kommer helt an på hva du skal ha.. 2. For 700 i året får du bra webhotell med domene.. vær litt snill da... det ække lett å være ordblind grei nok at det finnes hostinger som klare å tilbyr lagringsplass til 1 ,- , men hvor stabilt og hvor god er supporten er det der?? Har ikke veldig lyst til å sette sammen noe webhotell i kjeller heller.. Kanskje gjennomsnitlig pris på 700 kroner er litt for mye? ca. 300-350 kr. til domene og resten til webhotell.... Har ikke sjekket ut hvor nye norid tar i "gebyr" ennå... Men.. Tilbake til "formen" på siden da! Jeg har ikke fått værken ris eller ros der. (unntagen det med musepekeren da..) Sant som Loomy sier det var litt hast.. jeg har ikke kommet til "ordrettingen" på teksten ennå... Jobber med saken. Endret 3. november 2004 av Jandee Lenke til kommentar
Jandee Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Holder selv på med å bygge min egne hjemmeside. Kjønner godt at det Æ'kke helt lett.. se her: CAMELEONSKIN Kjønn = mann/dame Skjønn = forståelse. Og for å vere ærlig, så burde du enten lage om heile den sida, eller slutte å prøve å selge webdesign. Berre musepeikaren var irriterande nok til å forlate sida. Jeg måtte bare studere dialekten din, og det var jammen med ikke lett (for en som er ordblind som meg..). Er det nynorsk eller bokmål?? vere musepeikaren irriterande .. fysja-meg det var litt unødvendig å pirke på noe sånn.. PEACE? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Ok for å si en ting. Webdesign er kunst og noe man skal bruke lang tid på. Du burde ihvertfall bruke et par dager på et design. Les tutorials du kan finne på nettet. http://www.google.no/search?hl=no&q=photos...tutorials&meta= Men jeg føler at du egentlig bare er nødt til å lære deg Photoshop og bli kjent med det. Når du først lærer deg å bruke det er det utrolig hvor enkelt det faktisk kan være! Men bruk lang tid og tenk over hva du gjør og hvordan det kan bli best for leseren å lese innholdet, og ikke minst, det må være appelerende! Endret 3. november 2004 av raziel014 Lenke til kommentar
Jandee Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ok for å si en ting. Webdesign er kunst og noe man skal bruke lang tid på. Du burde ihvertfall bruke et par dager på et design. Enig.. derfor er jeg her.. for å lære liker sånne diskusjoner. Tilbake til prisen på webhotell og domene.. En hyggelig pressemelding fra norid . Endelig blir det kansje litt rimeligere å kjøpe domener her i norge... (Trondheim, 01.10.2004) Fra årsskiftet blir det betydelig billigere å ha domenenavn under .no. Samtidig forenkles prismodellen slik at det blir en flat enhetspris for alle domenenavn. se her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå