aklla Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 9 filmer ja, Lucas har scriptet til 9, 6 planlagte/ferdige, 3 kommer senere..... edit: glemte hvorfor Det var rykter om 9 filmer, men Lucas avbekreftet dette seinere. de kommer nok senere... han kan lage 9, hvis han bestemmer seg for det, han har alt klart til det, tror det bare kommer til å ta litt tid, noen år eller no... Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) 9 filmer ja, Lucas har scriptet til 9, 6 planlagte/ferdige, 3 kommer senere..... edit: glemte hvorfor Det var rykter om 9 filmer, men Lucas avbekreftet dette seinere. de kommer nok senere... han kan lage 9, hvis han bestemmer seg for det, han har alt klart til det, tror det bare kommer til å ta litt tid, noen år eller no... Les dette Han hadde planlagt 9 filmer, men han har langt ifra alt klar for 3 filmer til. Du kan lese mer på SW sin hjemmeside om dette. Endret 2. november 2004 av DataChild Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Liker best Nute Gunray, Wat Tambor, Count Dooku, Poggel the Lesser, Darth Vader. Syns også at Imperial/Republic Guard er kule. Dessuten så har du Jedi Riddere som Plo Koon, Ki Adi Mundi og Kit Fisto. Lenke til kommentar
Thsan Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Yoda er den aller tøfeste. Lille grønne fyren kicker alt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 9 filmer ja, Lucas har scriptet til 9, 6 planlagte/ferdige, 3 kommer senere..... edit: glemte hvorfor Det var rykter om 9 filmer, men Lucas avbekreftet dette seinere. de kommer nok senere... han kan lage 9, hvis han bestemmer seg for det, han har alt klart til det, tror det bare kommer til å ta litt tid, noen år eller no... Les dette Han hadde planlagt 9 filmer, men han har langt ifra alt klar for 3 filmer til. Du kan lese mer på SW sin hjemmeside om dette. vg sier mye rart.... jeg sier ikke at det GARANTERT kommer, men at jeg regner med at det kommer etterhvert Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det hadde jo vært gromt, men nå er det jo førstkommende film som er å se fram til da . Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det hadde jo vært gromt, men nå er det jo førstkommende film som er å se fram til da . jepp, gleder meg, jeg er å se i Oslo Spektrum da den kommer til norge... Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) vg sier mye rart.... jeg sier ikke at det GARANTERT kommer, men at jeg regner med at det kommer etterhvert Blir det samme som og si jeg regner med det kommer 20 filmer.. Men uansett, VG sier mye rart dem ja. Men om du søker litt på SW sin hjemmeside så finner du det samme skrevet der. Endret 2. november 2004 av DataChild Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det har seg jo sånn at etter at Lucas hadde laget de tre første filmene så sa han at han ikke skulle lage flere. Men så nå nylig sa han at han ville lage tre til også kjent som Episode I - III. Muligens noe sånt vil skje igjen. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 http://www.starwars.com/databank/character/darthmaul/ Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Maul er den ondeste av de onde, dessuten er han zabrak, en rase jeg liker Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Synes Mace Windu er kul. Spesielt fargen på lasersverdet hans. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Synes Mace Windu er kul. Spesielt fargen på lasersverdet hans. Lilla? Det er samme fargen som jeg har på sabern min det . Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ingen andre enn meg som digger Jar Jar Binks? Neida, måtte han brenne! Darth Vader er kongen, desidert den råeste karen. Ingenting kan måle seg med å kvele folk med "The force". "You have failed me for the last time admiral!" *choke choke Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Synes Mace Windu er kul. Spesielt fargen på lasersverdet hans. Lilla? Det er samme fargen som jeg har på sabern min det . Lilla er så pimp vet du. Hvor mener du at du har lilla saber? Spill? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 R2-D2 :!: Ja han er ganske rå, men jeg skjønner jo faen meg aldri hva han sier! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Synes Mace Windu er kul. Spesielt fargen på lasersverdet hans. Lilla? Det er samme fargen som jeg har på sabern min det . Lilla er så pimp vet du. Hvor mener du at du har lilla saber? Spill? SWG Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Synes Mace Windu er kul. Spesielt fargen på lasersverdet hans. Lilla? Det er samme fargen som jeg har på sabern min det . Lilla er så pimp vet du. Hvor mener du at du har lilla saber? Spill? SWG Okey, lilla ruler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå