santaclaw Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hva er deres favoritt person i Star Wars Universett og hvorfor? Jeg liker Jango Fett på grunn av den kule drakten han har. Darth Maul er også stili på grunn av dobbel lasersverd. Lenke til kommentar
kendistarr Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hva er deres favoritt person i Star Wars Universett og hvorfor?Jeg liker Jango Fett på grunn av den kule drakten han har. Darth Maul er også stili på grunn av dobbel lasersverd. hvem tror du? hehe... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Darth Maul, han var den beste med lightsaber (ja selv de beste må se seg slått selv om dem som slår dem ikke nødvendigvis er bedre), ingen over, ingen ved siden. Også C-3PO, er vel selvforklarende Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Chewbacca hvem ellers? lol Endret 1. november 2004 av So Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Wedge, aner ikke hvorfor. BTW tror ikke dette er et starwars chatte forum, dette er et "star wars spill chatte forum" Lenke til kommentar
The_Firm Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Bobba Fett uten tvil!! Kald, hard og mystisk. Darth Maul er på en 2. plass Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Han må vel være den jeg kjenner meg mest igjen som... Sleiping, som egentlig ikke er så sleip. Feiging, som egentlig ikke er så feig. Svekling, som egentlig ikke er så svak. God for nothing, som egentlig ER god for noe. Etc. etc (Tok det med ei klype salt) Egentlig, så tror jeg bare at jeg liker skuespilleren Harrison Ford, og logisk nok liker Han Solo Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 De der små... hva heter de? Wookie's ? De små bamsene som springer rundt Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Darth Vader, halvt robot og halvt menneske! Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 De der små... hva heter de? Wookie's ? De små bamsene som springer rundt Ewoks du mener? Wookies er jo i en litt annen dimensjon enn... små.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Helt klart Jango/Boba Fett, synd at de ikke er mer enn det de er på filmene Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Qui-Gon Jin , gråt nesten når han blei sløyet . Endret 1. november 2004 av John Abrahamsen Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Stormtrooper som rir på sin trofaste ganger. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Darth maul og Jango fett er vel de feteste. Liker generelt sett de "onde" i filmer og spill. Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 kun jeg som liker Leia? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Anakin Skywalker, senere kjent som Darth Vader etter en stygg forbrenning som skjer i "Star Wars 3 - Revenge of the Sith". jeg liker han fordi det er mye mystisk rundt han, hvem faren hans var(hvis han hadde noen) hvis han ikke hadde noen, hvorfor ble han født, fordi man kan merke i episode 2 at han kommer til å bli ond, og fordi han har kul maske ellers er vel Yoda på en god andre-plass, han er god til å slåss, har bare gjort det en gang da, han kommer nok til å slåss mer i episode 3.. Anakin Skywalker skal faktisk spilles av samme person som i Star Wars 2... vet dere forresten at Star Wars er alt for stort til at man kan lage film om det, nesten hver person i filmene kan jo ha sin egen 3-timers film laget om seg, men de 9 som kommer til å bli laget skal holde til å få en god oversikt over hva som skjer med hvem osv... 9 filmer ja, Lucas har scriptet til 9, 6 planlagte/ferdige, 3 kommer senere..... edit: glemte hvorfor Endret 2. november 2004 av aklla Lenke til kommentar
kendistarr Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 kun jeg som liker Leia? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 kun jeg som liker Leia? Hun er PEN da Ikke nå da --------------- Min favoritt er Luke Skywalker..!! Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 9 filmer ja, Lucas har scriptet til 9, 6 planlagte/ferdige, 3 kommer senere..... edit: glemte hvorfor Det var rykter om 9 filmer, men Lucas avbekreftet dette seinere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå