Trygve Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hva syns dere om denne siden? Håper det var rett plass å poste. Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Den så veldig basic ut. Kraftige farger liker jeg heller ikke, veldig mørk. blir ikke validert. skrevet i FF 5.0 ser jeg, da blir det rot i scriptet, noe jeg ikke heller liker. Endret 1. november 2004 av Thurloc Lenke til kommentar
Jandee Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 .. Gå til color.twysted.net... der er det en grei verktøy til å hjelpe deg med å finne farger som funker (og matcher med hverandre..) Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Det er ikke min side, lille bare se hva dere syntest Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hmm, nr 1 bør de ikke legge ut full e-mail addresse der, då blir mailen spammet rasker en du teller 1-2-3.. DESIGN: Veldig standard og kjedelig, og skal de først gå blått desgin, kan de få inn litt mer nyanser, og en annen farge. Gjerne en mouseover, og litt mer oversiktlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå