KrizzKrozz Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Hvordan får jeg konvertert bin-filer evt. brent dem til cd? Er det noen som kan si litt om hva bin filer egentlig er? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 *.bin er en iso fil som du fint kan brenne. Du trenger også en *.cue fil (cuesheet) Fireburner er ett fint program til å brenne .bin Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Siste ver.. av NERO fungerer også perfect. Lenke til kommentar
KrizzKrozz Skrevet 11. november 2001 Forfatter Del Skrevet 11. november 2001 Takk for hjelpen. GÅr nok for nero da jeg har fått masse aspi krøll som jeg sliter litt med. Det er nok enklere å installere nero. Litt irriterende at Roxio ikke fikser det... Lenke til kommentar
Knuppen Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Der finnes et program som heter bin to iso converter Du finner programmet på gamecopyworld.com Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Med nero trenger du ikke å konvertere filene.. Bare husk å få programmet til å vise alle filtyper når du skal brenne ut en iso.. og bruk siste ver.. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 eller bruk daemon-tools og kjør direkte fra HDD. Lenke til kommentar
Legoraider Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Det Beste man bruker er win image kjør hele driten uten cd installer åpn iso/bin filen .installer og legg til no cd crack og vips..... Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 går også an å bruke Winiso. extract hele røkla i egen mappe, brenn og spill (eventuelt andre ting...) lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå