Eirik-h Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg har en Nokia 6260. Når jeg har overført MP3 til den er det noen låter det hakker i. Kommer en hakkelyd innimellom. Dette skjer bare på enkelte sanger. Når jeg overfører den samme sangen til pcen igjen hakker den ikke. Altså noe med spilleren på tlf. Men hvorfor noen sanger går og andre ikke skjønner jeg ikke. Noen som vet hva problemet er og vet kanskje løsningen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Se på hvilke sanger som hakker. Har de høyere bitrate enn de som ikke hakker? Muligens mobilen ikke støtter høye bitrates. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Det er det som er så rart. Noen av de sangene som går har høyere bitrate enn de som ikke går og noen har lavere så det kan ikke være det. Men hvis det så er det hva kan gjøres for å fikse det? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 FW oppgradering? Lenke til kommentar
molto Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er det kommet ny FW oppgradering på 6260 ennå da? Kan en oppgradere selv som på K700i eller må man levere inn? Lenke til kommentar
eirikhaf Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 har hatt samme problemet..vet ikke hva det kan være...sinnsykt irriterende...og kameraet fungerer heller ikke helt som det skal...får kun 640'480 hvis skjermen er lukket....blir bare 480'320 hvis skjermen er i kamera modus...og filmingen går ikke helt smertefritt heller...blir bare 128'96/58kbps og det skal jo være høyere det også..lukket jeg skjermen ble det 67kbps..så det er noe som ikke er helt riktig.. så hvis noen vet om noen FW oppdateringer så hadde det vært kos... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Det med oppløsningen på kameraet er normalt men rart. Alle har det sånn. Håper det kommer FW oppgradering. Lenke til kommentar
eirikhaf Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) hmmm..jaja..."bra" det er sånn med "alle" da..og ikke bare med meg ...får håpe de(nokia) får ræva i gir ja.. Endret 17. november 2004 av eirikhaf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå