DeXister Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Jeg har amd 64 3000+ gigabyte-k8ns pro 512 2-3-2-5 mb ram 6800gt og 40gb hardisk(har bestilt 200gb ) Jeg har updatet biosen til f6, nyeste bios update. Men da windows akkurat loader så får jeg bluescreen som varer 1 sek og slår seg av.., Hva kan være galt? kan noen hjelpe meg? Kan det være pågrunn av hovedkortet.? fordi den er updatet? Endret 1. november 2004 av DeXister Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 når du oppdaterte bios`en, resette du CMOS da? For det at du får blåskjerm kan være at std. instilingene til den nye biosen er for agressiv i forhold til din maskinvare, og dermed vill ikke Win lastes skikkelig. Så, resett CMOS og se om det hjelper Lenke til kommentar
DeXister Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Må jeg gjekke ut det lille batteriet eller kan jeg fikse det fra bios? Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Du må ta ut bateriet og ha det der ca. 1 min. for sikerhetsskyld Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ja, du kan jekke det ut. Eller du kan finne c-mos jumpern. Hvis du ikke vet hvor den er kan du se i boka til hovedkortet. Lenke til kommentar
DeXister Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Hmmzz.. funka ikke det heller.. Ikke noe annet som kan være galt? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 se i boka hvor du resetter CMOS.. kan hende du ikke har hatt batteriet lenge nokk ute eller no.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå